حالت تاریک

امروز : سه‌شنبه, 1403/02/11 | 2024/04/30

Logo

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

اراده خداوند سبب پیروزی عملیات وعده صادق شد

اراده خداوند سبب پیروزی عملیات وعده صادق شد

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: قدرت لایزال خداوند، تمام معادلات دشمنان را در سطح جهان بهم می‌ریزد چون به قدرت خداوند ایمان ندارند دائم درحال شکست هستند.

حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی صبح امروز در گفتگو با خبرنگار «هرمز»؛ با اشاره به ابعاد مختلف حمله انتقام‌جویانه ایران به اسرائیل کودک‌کش گفت: خداوند متعال وعده الهی داده است که اگر به مدد الهی و با توکل بر خدا اقدامی انجام دهید شما فاتح و پیروز هستید لذا پاسخ دندان‌شکن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به هدف قرار دادن کنسولگری ایران در دمشق، دارای ابعاد مختلفی است.

وی در ادامه افزود: نباید فراموش کنیم که بزرگترین قدرت این عالم از آن خداوند متعال است از سال ۱۳۴۲ که امام راحل، مبارزه با ظلم و ستم استکبار را آغاز کردند دوستان و دشمنان آن زمان اذعان داشتند که این حرکت امام خمینی (ره) به نتیجه نخواهد رسید، چون معتقد بودند دست برتر و دارای قدرت در اختیار متدینین نبود بلکه در اختیار دیگران بود و چنین اذعان داشتند کسی که دارای سپاه و ارتش و قدرت است جریان اسلام نیست اما امام راحل محکم و استوار بر روی حرف خود ایستاد و راه خود را ادامه داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان سپس ادامه داد: در این مسیر، تلاطم‌های فراوانی اعم از خفقان، شکنجه، دستگیری در زمان قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، تبعیدها و تهدیدهای متفاوت و قتل عام‌ها رخ داد.

حجت الاسلام حقانی در ادامه بیان کرد: بعد از وقوع انقلاب اسلامی ایران نیز سیاست‌های متفاوتی همچون جنگ، تحریم، تهدید، فسادهای ساخته شده یا ساخته نشده، بحران‌های اقتصادی جدی، تنش‌های مالی و اقتصادی برون‌سازمانی برای کشورمان ایجاد کردند تا ایران اسلامی به نقطه اوج دست نیابد.

وی بیان داشت: اما علیرغم همه این سنگ‌اندازی‌ها، کشور ایران توانست با اتکاء به قدرت لایزال خداوند و با همت و پشتیبانی، و همچنین ایثار و فداکاری مردم، روی پای خود بایستد و روز به روز با موفقیت به پیش برود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: امام راحل و مردم ایران اسلامی در رسیدن به اهداف والای خود که همان پیروزی بر رژیم ستمگر طاغوت بود مصداق این آیه هستند؛ «نمی‌ترسیم، وقتی خدا با ماست» همین که خدا با ما باشد خداوند متعال با قدرت لایزال خود به انسان‌ها رشد می‌دهد و دست پروردگار در رساندن جمهوری اسلامی ایران به قله‌ها کاملا مشهود است، همانطور که خرمشهر را خدا آزاد کرد، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و یا آن اتفاق در صحرای طبس رخ داد، لذا قدرت خداوند، غیر قابل انکار است.

حقانی گفت: به مردمی که استوار و مقاوم در برابر استکبار ایستاده‌اند و یا آن دسته از بزدلان در خارج از کشور که به خاطر ترسو بودن خود، دیگران را نیز می‌ترسانند این نکته را یادآوری می‌شوم که قدرتی در این عالم به نام «خداوند متعال» هست که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران؛ این خداوند متعال در فضای تقدیرات عالم به مردم کمک می‌کند.

وی افزود: به همین دلیل تمام معادلات دشمنان در سطح جهان بهم می‌ریزد چون به قدرت خداوند ایمان ندارند و دائم درحال شکست خوردن هستند و موفقیت‌هایی که ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف کسب کرده است به لطف و یاری خداوند متعال است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از