حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/02/27 | 2024/05/16

Logo

رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی هرمزگان:

ذائقه و فطرت دانشجو آزادی‌خواهی است

ذائقه و فطرت دانشجو آزادی‌خواهی است

رئیس دانشگاه علمی‌کاربردی هرمزگان گفت: اگر چه شبکه‌های صهیونیستی و آمریکایی خیزش دانشجویان و اساتید در حمایت از مردم فلسطین را سرکوب می‌کنند؛ اما نمی‌توان جلوی آزادی‌خواهی و آزادی بیان دانشجویان را گرفت.

محمود صباحی‌زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» با بیان اینکه این روزها شاهد خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین هستیم، اظهار کرد: این نشان‌دهنده رساندن پیام انقلاب جمهوری اسلامی ایران به دنیا است و همان تعبیری که امام راحل (ره) داشتند که انقلاب اسلامی باید صادر شود و این خیزش‌ها می‌تواند ثمرات آن باشد.
 
 وی تصریح کرد: این روزها با سانسور شدید شبکه‌های خارجی و شبکه‌های مرتبط با نظام غاصب صهیونیستی هستیم که به دنبال این هستند که این تظاهرات و خیزش را هم سرکوب کنند و هم بر دنیا اعلام کنند که ما با این خیزش‌ها مخالف هستیم و تا جایی که امکان دارد آن را سانسور می‌کند.
 
 عضو هیئت‌علمی دانشگاه علمی‌کاربردی هرمزگان با تأکید بر اینکه با اتفاقی که در عملیات وعده صادق و طوفان‌الاحرار افتاد امروز شاهد این خیزش‌ها هستیم، گفت: اگر این خیزش‌ها را ریشه‌یابی کنیم، ابتدا این فرمایش حضرت امام (ره) مبنی بر یاری رساندن به مردم مظلوم دنیا و بعد از آن صدور این فرمایش امام می‌تواند به دنیا شود. 
 
 صباحی‌زاده ادامه داد: خیزش‌ها و بیداری ملت‌ها به لطف خداوند ادامه دارد و اگر چه شبکه‌های صهیونیستی همچنین پلیس‌های آمریکا و اروپایی آن را سرکوب می‌کند اما نمی‌توان جلوی آزادی‌خواهی و آزادی بیان دانشجویان را گرفت.
 
 وی بیان کرد: باتوجه‌به اینکه ذائقه و فطرت دانشجو آزادی‌خواهی است این روند ادامه خواهد داشت و ما هم در دانشگاه‌های ایران از این خیزش اعلام حمایت می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم در کنار دانشجویان و اساتید سایر دانشگاه‌های دنیا در اعلام حمایت از مردم غزه و فلسطین پیش‌گام باشیم.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از