حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/04/14 | 2024/07/04

Logo

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

اهالی رسانه در انتخابات ترویج امید آفرینی کنند

اهالی رسانه در انتخابات ترویج امید آفرینی کنند

فرمانده سپاه امام سجاد ع هرمزگان گفت: اهل رسانه در انتخابات امید آفرینی را ترویج کنند و نقاط قوت نظام اسلامی را به مردم بیان کنند.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان، در نشست هم‌اندیشی راهکارهای افزایش مشارکت و حضور حداکثری از نگاه رسانه در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری در سالن جلسات شهید حاجبی سپاه امام سجاد (ع) اظهار کرد: خدمت‌رسانی به مردم بدون درنظرگرفتن عقیده و بینش سیاسی بهترین نوع خدمتگزاری است. 

وی افزود: یکی از رویکردهای که در سپاه هرمزگان انجام شده با کار جهادی و خدمت بدون منت ۲۲۶ روستا آبرسانی شده است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان بیان کرد: روحیه جهادی سبب قدرت نظام و جامعه و یک ایران قوی را به دنبال خواهد داشت.

سالاری ادامه داد: اقتدار ایران در منطقه و جهان به‌گونه‌ای است که مردم دنیا بدانند که اگر به ایران تعدی کند با مشت محکم ایران اسلامی برخورد خواهد کرد.

وی اظهار کرد: در زمینه اقتصادی نیز با تصمیم‌گیری و برنامه‌های دقیق با استفاده از غنای فراوان و ظرفیت خدادادی که داریم باید در جهت پیشرفت و توسعه کشور گام برداریم.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: مسئول در نظام جمهوری اسلامی کسی است که خادمی مردم کند و نگاهش خدمتگزاری و با مردم رفتار صادقانه داشته را ملاک خود قرار دهند.

سالاری تأکید کرد: شهید رئیسی یک انسان متواضع و باروحیه صادقانه به مردم خدمتگزاری می‌کرد و در عرصه‌های مختلف در کنار مردم قرار داشت.

وی همچنین افزود: ما باید رئیس‌جمهوری را انتخاب کنیم که ریل‌گذاری برای برنامه نظام و ایران قوی در رأس فعالیتش است و امروز انتخابات لیله القدر نظام و در شب قدر که تقدیر ما نگاشته می‌شود نباید بخوابیم و در همه عرصه‌ها بدرخشیم و باید امید آفرینی و انگیزه را در جامعه ایجاد کنیم .

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اضافه کرد: برکات انقلاب اسلامی امید را برای مردم ایجاد کنیم و در همه عرصه‌ها امروز افتخار می‌کنیم در طول چهار دهه دولت‌های مختلف آمدند ماحصل آنها برکات و امید به زندگی بوده است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان یادآور شد: یک زمانی جوانان کشور را باور نداشتند و از ظرفیت آنها بهره‌برداری نشد و این هنر ما می‌توانیم باید در انقلاب اسلامی جریان داشته باشد.

سالاری باقوت امید آفرینی کنید و در این مدت کوتاه نیز بتوانیم یک رئیس‌جمهور اصلح را انتخاب کنید. نقاط قوت را به بیرون پمپاژ کنید و ما هم آماده هستیم که برای این جریان پای‌کار بیاوریم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از