حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/04/14 | 2024/07/04

Logo

فرازی از وصیت‌نامه شهید هرمزی؛

آن‌ها که مانده‌اند باید کاری زینبی کنند

آن‌ها که مانده‌اند باید کاری زینبی کنند

شهید هرمزی در وصیت‌نامه خود خطاب به تمام امت حزب‌الله بیان کرده است: قدر امام بزرگ را بدانید چون آن‌ها که رفتند کار حسینی کردند و آن‌ها که مانده‌اند باید کاری زینبی کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ شهید «علی جاشونیا هرمزی» يكم ارديبهشت ۱۳۴۷، در جزيره هرمز از توابع شهرستان قشم چشم به جهان گشود. پدرش احمد، ماهي­گير بود و مادرش فاطمه نام داشت. دانش‌آموز اول متوسطه در رشته اقتصاد بود. به عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت. چهارم دی ماه ۱۳۶۵، در خرمشهر بر اثر اصابت تركش به پهلو و شكم، شهيد شد. مزار او در بهشت ‌زهرای زادگاهش واقع است.

شهید هرمزی در وصیت‌نامه خود بیان کرده است: وصیت‌نامه خود را با قلبی سرشار از عشق و غلاقه به شهادت آغاز می‌کنم، می‌روم تا این آتشی که در درونم مستعل گشته با دیدن خدای خود آن را خاموش کنم.

این شهید در ادامه وصیت‌نامه خود افزوده است: پروردگارا تو را شکر می‌گویم که مرا به این راهی که راه پیغمبر توست هدایت کردی و امیدوارم تمام کسانی که هنوز گمراه هستند را خودت راهنمایی کنی. این وصیت بنده‌ای است از تبار حسین بن علی(ع)، وصیت می‌کنم به تمام خانواده‌ام و تمام امت حزب‌الله، که قدر این امام بزرگ بدانند چون آن‌ها که رفتند کار حسینی کردند و آن‌ها که مانده‌اند باید کاری زینبی کنند. دیگر چیزی ندارم که بگویم جز دعا به امام. خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگه دار.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از