حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/04/14 | 2024/07/04

Logo

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان:

باید نگاهمان به سرمایه‌های داخلی باشد

باید نگاهمان به سرمایه‌های داخلی باشد

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: نگاه همیشگی ما باید به داخل کشور و سرمایه‌های داخلی باشد و آنها را رشد دهیم در این صورت در آینده کشور با اعتماد به نفس و قدرت می‌توانیم کارهایمان را پیش ببریم.

احمد زاهری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی هرمز ضمن دعوت از آحاد ملت ایران برای شرکت در انتخابات اظهار کرد: در انتخابات پیش رو از دو طیف سیاسی نمایندگانی حضور دارند.

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان بیان کرد: در انتخابات روز جمعه باید اصلح‌ترین فرد را انتخاب کنیم تا بتوانیم ایرانی آبادتر و با نشاط‌تر از پیش داشته باشیم.

زاهری با اشاره به ارتباط با دنیا عنوان کرد: دین ما به ارتباط سفارش کرده است که کشورهای مختلف دنیا را ببینیم و ارتباط داشته باشیم و در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی تعامل ایجاد کنیم.

وی مطرح کرد: در برخی از مواقع در ارتباط با برخی از کشورهای مشخص که خودشان را صاحب دنیا می‌دانند دارای چالش‌هایی هستیم مانند زمان کرونا و هنگام تهیه واکسن که با چالش‌هایی رو به رو بودیم.

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان تصریح کرد: نگاه همیشگی ما باید به داخل کشور و سرمایه‌های داخلی باشد و آنها را رشد دهیم در این صورت در آینده کشور با اعتماد به نفس و قدرت می‌توانیم کارهایمان را پیش ببریم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از