حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/06 | 2024/06/26

Logo

عالم اهل‌سنت هرمزگان:

رئیس‌جمهور منتخب، اشتغال را در اولویت قرار دهد

رئیس‌جمهور منتخب، اشتغال را در اولویت قرار دهد

عالم اهل‌سنت هرمزگان گفت: مشکلات معیشت و مسکن جوانان از مسیر اشتغال، حل و فصل می‌شود و ظرفیت و موقعیت ایجاد اشتغال در استان هرمزگان به‌وفور یافت می‌شود.

 شیخ محمد صدیق فهیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ با اشاره به اهمیت انتخابات با بیان اینکه مسئولیت ریاست‌جمهوری، امانتی بسیار سنگین است، اظهار کرد: امروز دنیا چشمش را به ایران اسلامی دوخته تا ببیند مردم تا چه اندازه برای انتخابات ریاست‌جمهوری ارزش قائل می‌شوند به همین دلیل حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی بیش از هر زمان دیگری بسیار حائز اهمیت است.

 وی با اشاره به اینکه شهید جمهور با دیگران بسیار متفاوت بود، تصریح کرد: ایشان ولایت‌مدار، ولایت دوست و عاشق ولایت بودند و همین عشق و محبت به رهبری سبب شده بود که مطیع ایشان باشد و از ایشان فرمان‌برداری کند.

فهیمی ادامه داد: شهید آیت‌الله رئیسی، بسیاری از کارهای بر زمین‌مانده در کشور را انجام دادند؛ اما آن‌گونه که باید، از ایشان تقدیر نشد، به‌گونه‌ای که مقام معظم رهبری پس از شهادت ایشان فرمودند «دلم برای رئیسی سوخت».

 وی گفت: شهید جمهور دولت را زیر صفر، از دولت قبلی تحویل گرفتند، بسیاری از بدهی‌های دولت را پرداخت کردند و مشکلات فراوانی که در دولت قبلی باقی‌مانده بود مرتفع ساختند.

 عالم اهل‌سنت هرمزگان تأکید کرد: از رئیس‌جمهور منتخب می‌خواهیم شاخصه‌های شهید جمهور اعم از روحیه ولایت‌پذیری، ولایت‌مداری، اخلاق‌مداری، مردم‌داری، با مردم بودن، جهادی کارکردن، را در خود پرورش دهند، امیدواریم رئیس‌جمهور جدید، این شاخصه‌های شهید جمهور را دارا باشد.

فهیمی اضافه کرد: مشکلات معیشت و مسکن جوانان از مسیر اشتغال، حل و فصل می‌شود؛ لذا رئیس‌جمهور منتخب باید اشتغال جوانان را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهد؛ زیرا ظرفیت و موقعیت ایجاد اشتغال در استان هرمزگان به‌وفور یافت می‌شود؛ لذا مسئولین سلیقه‌ای عمل نکنند و همه جای ایران را سرای خود بدانند.

 وی همچنین در ادامه گفت: ما با انتصاب خدمتگزاران مردم در استان، مشکلی نداریم، آنچه ما را می‌رنجاند، سلیقه‌ای عمل‌کردن برخی مسئولان در انتصابات و اشتغال به کار در صنایع است؛ زیرا اشتغال در صنایع حق مردمی است که آلایندگی‌های صنایع فعال در استان را تحمل می‌کنند، لذا رئیس‌جمهور جدید این موضوع را مدنظر قرار دهد.

 عالم اهل‌سنت استان هرمزگان با اشاره به اینکه دشمن، بیش از مردم ایران منتظر مناظرات بوده است، بیان داشت: دشمن منتظر آن است که ببیند در مناظرات چه می‌گذرد تا به‌اصطلاح، از کاه، کوهی بسازد و آن را در سطح جهان منعکس کند، بنابراین کاندیدای ریاست‌جمهوری باید در مناظرات، بیش از هر چیز دیگری، اخلاق را مدنظر داشته باشند و از تخریب یکدیگر بپرهیزند.

 فهیمی ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز باتوجه‌به اهمیت انتخابات تأکید کردند که هیچ کاندید و هواداری حق تخریب یکدیگر را ندارد، کاندیداهای ریاست‌جمهوری به‌جای تخریب یکدیگر باید برنامه‌های خود را برای اداره کشور معرفی کنند تا مردم با دید باز و بصیرت لازم انتخاب اصلح خود را انجام دهند.

 وی در پایان ضمن دعوت مردم به شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: مردم ایران اسلامی، تجربه برگزاری انتخابات پرشور را دارند و شاید ایران تنها کشوری باشد که مردمانش، آزادانه حق انتخاب دارند و دشمن تحمل دیدن حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی را ندارند، بنابراین مردم می‌بایست به حق خود، احترام بگذارند و اجازه ندهند که فرد دیگری به‌جای آنان تصمیم بگیرد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از