حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان:

قاچاق کالا و سوخت معضل تولید داخل است

قاچاق کالا و سوخت معضل تولید داخل است

مدیرکل امنیتی و انتظامی هرمزگان، قاچاق کالا و سوخت را معضل اصلی تولید داخل دانست و گفت: همه باید برای جلوگیری از قاچاق کالا در استان تلاش کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، به نقل از روابط‌عمومی استانداری هرمزگان، احمد پویا فر اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) هر ساله با نام‌گذاری سال به بیان اولویت‌بخشی و رویکرد و تبیین اقدامات و فعالیت‌های شاخص کشور می‌پردازند که در چند سال اخیر اولویت اول ایشان حوزه اقتصادی بوده است.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری هرمزگان گفت: واردات بی‌رویه، قاچاق کالا و سوخت معضل تولیدات داخل است و رفع این موانع حائز اهمیت است ازاین‌رو بایستی مسئولین استان در صداوسیما به تبیین آن بپردازند و با تعامل بین دستگاهی و همکاری مردم تلاش کنند تا قاچاق به حداقل برسد.

پویا فر اضافه کرد: مشارکت خانواده‌ها و دستگاه‌ها در حوزه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز، تقویت باور عمومی برای مصرف کالای داخلی عامل مهم و تأثیرگذار در جهت حمایت از اقتصاد کشور است که سیاست و رویکرد کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان هرمزگان در عملیاتی نمودن اقدامات پیشگیرانه و مقابله‌ای با حمایت استاندار و همکاری و مشارکت حداکثری دستگاه‌های عضو کمیسیون استان و بر اساس برنامه‌های راهبردی ستاد مرکزی در حال اجرا است.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا نیز گام‌های مؤثری در جلوگیری از توزیع مازاد فرآورده‌های نفتی در همه بخش‌های مصرفی همچنین ساماندهی شناورهای سنتی و رویه ملوانی برداشته شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از