حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/17 | 2024/05/06

Logo

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

دستبند پلیس بر دستان اراذل‌واوباش رودان

دستبند پلیس بر دستان اراذل‌واوباش رودان

فرمانده انتظامی هرمزگان از شناسایی و دستگیری یک باند چهار نفره اراذل‌واوباش سابقه‌دار و کشف سه قبضه سلاح جنگی از آنها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به نقل از خبرگزاری پلیس؛ علی‌اکبر جاویدان در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران انتظامی شهرستان رودان در پی دریافت یک فقره گزارش تیراندازی منجر به جرح با سلاح کمری توسط فردی به سمت برادرش و ایراد ضرب‌وجرح و متواری شدن متهم، پیگیری موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.
 
 وی افزود: مأموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با تلاش همه‌جانبه و با اشراف اطلاعاتی در کمترین زمان متهم متواری را در شهرستان حاجی‌آباد شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.
 
 این مقام انتظامی اظهار داشت: متهم دستگیر شده در بازجویی اولیه ابتدا منکر موضوع شد که در بازجویی‌های فنی صورت‌گرفته لب به اعتراف گشوده و ضمن اقرار به جرم ارتکابی، به وجود سه قبضه سلاح جنگی در اختیار بستگان خود اقرار کرد.
 فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: در بازرسی جداگانه از مخفیگاه متهم و منازل افراد مذکور، سه قبضه سلاح کلت کمری به همراه سه‌تیغه خشاب و ۲۰ عدد فشنگ جنگی کشف و ضبط شد. 
 
جاویدان در ادامه سوابق متهمان دستگیر شده را ایجاد رعب و وحشت در فضای حقیقی و مجازی، خریدوفروش مواد مخدر، درگیری و عربده‌کشی و سرقت موتورسیکلت عنوان کرده و بیان داشت: متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی و با قرار بازداشت روانه زندان شدند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از