حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/02/22 | 2024/05/11

Logo

فرماندار رودان:

شوراهای اسلامی در خط مقدم خدمتگزاری هستند

شوراهای اسلامی در خط مقدم خدمتگزاری هستند

فرماندار رودان گفت: هدف از تشکیل شوراهای اسلامی آینده‌نگری بود برای امروز که بتوانیم با شور و مشورت برای توسعه و آبادانی کشور تلاش شود.

عبدالرضا سالاری صبح امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» ضمن تبریک روز شوراهای اسلامی اظهار کرد: شوراها نماد مردم‌سالاری دینی هستند و در خط مقدم خدمتگزاری به مردم قرار دارند و باید جایگاه آن‌ها ارج نهاده شود.


 وی تصریح کرد: هدف از تشکیل شوراهای اسلامی آینده‌نگری بود برای امروز که بتوانیم با شور و مشورت برای توسعه و آبادانی کشور تلاش شود و این نهاد می‌توانند با مشارکت در پیگیری مشکلات بازوی توانمند دولت در رفع مشکلات حوزه‌های مختلف باشند.


 فرماندار رودان با اشاره به اهمیت مشارکت شوراهای اسلامی تصریح کرد: خداوند متعال در قرآن کریم هم امر به مشورت کرده است.


 سالاری با اشاره به خدمات دولت در سطح شهرها و روستاها گفت: طی هفته گذشته طرح الحاق اراضی به ۲۵ روستای شهرستان رودان به نتیجه رسید و ضرورت دارد این طرح الحاقات در سطح روستاها و شهرها از سوی شوراهای اسلامی پیگیری و دنبال شود.


 وی از برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی با شوراهای اسلامی با حضور مدیران کل استانی در راستای رفع مشکلات خبر داد و گفت: قطعاً پیگیری‌های شوراهای اسلامی زمینه‌ساز اتفاقات بسیار خوب و مهم شده و خواهد شد.


گفتنی است؛ فرماندار رودان روز گذشته در مراسمی از تلاش‌های شوراهای اسلامی بخش‌ها، شهرها و اعضای شورای شهرستان تجلیل کرد.


 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از