حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/02/15 | 2024/05/04

Logo

امام‌جمعه کیش:

شکست اسرائیل غاصب با عملیات طوفان‌الاقصی کلید خورد

شکست اسرائیل غاصب با عملیات طوفان‌الاقصی کلید خورد

امام‌جمعه کیش گفت: آغاز نابودی رژیم اشغالگر قدس با عملیات طوفان الاقصی کلید خورد و عملیات شکوهمند و افتخارآفرین وعده صادق شکست دوم را بر این رژیم تحمیل کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌رضا بی‌نیاز شامگاه سه‌شنبه در مراسم اختتامیه اولین اردوی متمرکز دانش‌آموزی با عنوان طوفان الاقصی، یادواره (شهدای کودک و نوجوان) با بیان این که اسلام هرچه دارد از مقاومت در برابر دشمنان دین و امت اسلامی است؛ افزود: جبهه حق همواره باایمان به توحید و دلگرمی خداوند باری‌تعالی و اعتقاد به معاد، قیامت و شهادت توفیق پیروزی را در برابر جبهه کفر به دست آورده است.

وی بیان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی با همه امکانات پیشرفته و حمایت‌هایی که برخوردار است؛ در صحنه نبرد می‌هراسد و بسیاری از سربازانش دچار مشکلات روانی شدند و این نشات گرفته از عدم اعتقاد به خدا، معاد و قیامت است. چون مرگ خود را شکست و نابودی می‌بینند.

 امام‌جمعه کیش تصریح کرد: از منظر قرآن کریم سازش با دشمن انحطاط، گمراهی، ذلت و خشم خدا را درپی دارد و مقاومت در برابر دشمنان دین و امت اسلامی، موجب رزق الهی، نزول فرشتگان و محبوب خدا شدن می‌شود و ازاین‌رو است که همه مردم فلسطین بکار گرفته مهم در دل جهانیان جا پیدا کرده‌اند و حاکمان رژیم اشغالگر قدس و حامیان آنان از منفورترین انسان‌ها هستند.

بی‌نیاز امام خاطرنشان کرد: طوفان الاقصی شکست رژیم صهیونیستی بود و هیمنه این رژیم را در منطقه و در جهان در هم شکست و آغاز نابودی رژیم اشغالگر قدس با این عملیات کلید خورد و عملیات شکوهمند و افتخارآفرین وعده صادق شکست دوم را بر این رژیم تحمیل کرد.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از