خبر های امروز : 13
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
عملیات اجرایی احداث ۱۵ مدرسه در هرمزگان
آئین آغاز عملیات اجرایی احداث پانزده مدرسه ۱۲ کلاسه در استان هرمزگان با اعتباری معادل ۵۵۰ میلیارد تومان، با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز، آئین آغاز عملیات اجرایی احداث پانزده مدرسه ۱۲ کلاسه در استان هرمزگان با اعتباری معادل ۵۵۰ میلیارد تومان، صبح امروز با حضور استاندار هرمزگان، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

مجید سلحشور، در این مراسم، تقویت زیرساخت‌های آموزشی را از اولویت‌های اصلی طرح مسکن ملی برشمرد و اظهار کرد: با احداث این مدارس در سایت‌های مسکن ملی سطح استان، کمبود سرانه فضای آموزشی و عقب ماندگی‌های این حوزه جبران می‌شود.

وی با اظهار امیدواری نسبت به احداث هرچه سریع‌تر این مدارس جهت استفاده دانش‌آموزان افزود: این مدارس طی دو سال در هشت شهر بندرعباس، بندرلنگه، میناب، رودان، بستک، حاجی آباد، پارسیان و جاسک با برآورد هزینه معادل ۵۵۰ میلیارد تومان احداث خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان ادامه داد: طرح این مدارس ۱۲ کلاسه شامل سالن جلسات، نمازخانه و فضای ادارای با زیربنای ۲ هزار متر مربع است که بیش از ۳۷ میلیارد تومان برای هر مدرسه تامین اعتبارخواهد شد.

 منبع: اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی هرمزگان

انتهای خبر/

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ