حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/28 | 2024/08/18

Logo

رئیس کمیته امداد رودان خبر داد:

اهدای ۳۰ بسته معیشتی به نیازمندان رودانی

اهدای ۳۰ بسته معیشتی به نیازمندان رودانی

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رودان از اهدای ۳۰ بسته معیشتی - حمایتی به نیازمندان این شهرستان توسط خیر نیک‌اندیش خبر داد.

مهرداد تاجیک در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» اظهار کرد: در اقدامی خداپسندانه و با همکاری یکی از خیر نیک‌اندیش، تعداد ۳۰ بسته معیشتی - حمایتی تهیه و به ۳۰ خانواده نیازمند از بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان رودان اهدا شد. 

وی ضمن تقدیر از اقدام خداپسندانهٔ این خیر بزرگوار، افزود: ارزش هر سبد معیشتی - حمایتی اهدا شده یک میلیون تومان است که هر کدام از این بسته‌ها شامل: برنج، روغن، رب گوجه‌فرنگی، نخود، عدس و ماکارونی بوده که در مجموع بالغ ۳۰ میلیون تومان برای تهیه این بسته‌ها هزینه شده است. 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان رودان یادآور شد: این نهاد همواره آماده دریافت کمک‌های خیران و نیکوکاران عزیز به‌منظور دستگیری از فقرا و رفع مشکلات نیازمندان است و در همین راستا مردم نوع‌دوست می‌توانند با مشارکت در طرح‌های حمایتی به‌صورت مراجعه حضوری و همچنین با شماره‌گیری کد دستوری #۰۷۶*۸۸۷۷* یاریگر این نهاد در ارائه خدمات مطلوب‌تر به نیازمندان باشند. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از