حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/28 | 2024/08/18

Logo

استاندار هرمزگان:

امکانات لازم برای تردد زائران اربعین فراهم است

امکانات لازم برای تردد زائران اربعین فراهم است

استاندار هرمزگان با تأکید بر تأمین وسایل نقلیه و برقراری خطوط پروازی از بندرعباس به نجف و اهواز گفت: در ناوگان اتوبوسی نیز با پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته، ۲۵ دستگاه اتوبوس به ظرفیت قبلی افزوده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان، امروز یکشنبه ۲۱ مردادماه، در نشست ستاد اربعین استان هرمزگان گفت: در این جلسه موارد مختلفی مطرح و برای حل این مسائل چاره اندیشی شد.

وی، ایاب و ذهاب زائران اربعین حسینی را مهم برشمرد و افزود: در حوزه ناوگان اتوبوسی، علاوه بر ناوگانی که از قبل پیش‌بینی‌شده بود و ظرفیت روزانه ۵۰ اتوبوس داشتیم برای پیک رفت و برگشت زائران نیز ۲۵ اتوبوس جدید در نظر گرفته شد که این میزان از طریق صنایع و سایر استان‌ها تامین می‌شود.

استاندار هرمزگان همچنین از برقراری پروازهای ویژه اربعین از بندرعباس خبر داد و گفت: در این حوزه، ۶ پرواز به مقصد نجف و هفت پرواز به مقصد اهواز درنظر گرفته شده تا زائران به راحتی راهی مراسم اربعین شوند.

وی تصریح کرد: برای افرادی که با وسایل شخصی هم این مسیر را طی خواهند کرد برخی تمهیدات اندیشیده شد تا در حوزه سوخت بنزین به مشکلی بر نخورند. 

دوستی با اشاره به پیش‌بینی سردخانه نگهداری اقلام مواکب، گفت: بخش قابل توجهی از اقلام مورد نیاز مواکب استان منتقل شده، در حوزه بهداشت و درمان هم موکب ویژه‌ای در نظر گرفته شده اما زائران موارد سلامت و توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند تا دچار گرمازدگی نشوند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از