حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/28 | 2024/08/18

Logo

امام‌جمعه خمیر در سفره یک‌روزه به رویدر:

سرکشی از روستاها سبب امیدآفرینی می‌شود

سرکشی از روستاها سبب امیدآفرینی می‌شود

امام‌جمعه بندر خمیر در سفر یک‌روزه به شهر رویدر در حاشیه بازدید برنامه‌های فرهنگی، سپاه و مساجد گفت: سرکشی از روستاها سبب امیدآفرینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، حجت‌الاسلام شعیب صالحی، عصر به‌منظور بازدید از برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی مساجد و حسینیه‌ها و پایگاه‌های بسیج و دیگر برنامه‌ها سفر یک‌روزه به شهر رویدر داشت.

فعالیت‌های فرهنگی حتی در تابستان داغ هرمزگان مانع از آن نمی‌شود که کودکان و نوجوانان شهر رویدر از کلاس‌ها تابستانی و اوقات فراغت غافل شوند.

با وجود کمبودها و مشکلات و سختی راه و گاها نداشتن مربیان متخصص و دارای تجربه فراوان و آموزش‌دیده در دانشگاه‌ها و مؤسسات عالی اما با همه وجود کلاس های قرآن و احکام و ورزشی و مشاوره و دیگر بخش‌ها تعطیل نیست و همچنان نشان از پویایی و سرزندگی دارد.

 

سرکشی از روستاها سبب امیدآفرینی می‌شود

امام‌جمعه بندر خمیر اولین حضور خود را در بین جلسه مسئولان تعلیم‌ و تربیت سپاه آغاز می‌کند و ضمن بازدید از فعالیت‌های قرآنی مساجد از تنوع آموزش‌ها در این طرح را تکمیل‌کننده آموزش‌های دینی و اخلاقی و مذهبی می‌داند.

سرکشی از روستاها سبب امیدآفرینی می‌شود

بازدید از فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی مسجد محله رویدر

 صالحی در بازدید از طرح‌های فرهنگی و قرآنی مسجد دهنوی رویدر در جمع نوجوانان و جوانان اظهار کرد: روند فعالیت‌های قرآنی در مساجد سبب نورانیت شهر خواهد بود و بر تربیت نوجوانان و جوانان بافرهنگ اسلامی اثرگذار است.

وی افزود: فرهنگ عمومی در هر شهر باعث رشد و بالندگی آن منطقه خواهد شد و کمبودهای تربیتی و آموزشی به‌واسطه مساجد و فعالیت‌های فرهنگی را تعمیق می‌بخشد.

سرکشی از روستاها سبب امیدآفرینی می‌شود

تقدیر از فعالان عرصه فرهنگی در روستای بناب شهر رویدر 

امام‌جمعه در ادامه به روستای بناب شهر رویدر رفت و دیداری صمیمانه با دختران و پسران فعال عرصه فرهنگی و اجتماعی و قرآنی داشت که باعث موج خوشحالی نوجوانان و جوانان شد.

بازدید ائمه جمعه شهرستان‌ها از روستاها و شهرهای دورافتاده خود باعث امید آفرینی می‌شود و حتی برخی از مشکلات و مسائل به‌واسطه امامان جمعه به مرکز شهرستان یا استان انتقال می‌یابد و باعث پیشرفت و آبادانی خواهد شد.

در پایان سفر یک‌روزه امام‌جمعه خمیر در بین جوانان و نوجوانان دختر و پسر قرآنی، فرهنگی مساجد روستاها به گفتگو و تبادل نظرات آنان برای بیان راهکارها و اثربخشی فعالیت‌ها پرداختند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از