حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/28 | 2024/08/18

Logo

رئیس شورای شهر بندرعباس:

آزادگان درس آزادگی را به ما آموختند

آزادگان درس آزادگی را به ما آموختند

رئیس شورای شهر بندرعباس گفت: آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که اکثر آن‌ها نوجوان و جوان بودند درس بزرگ آزادگی را چه در میدان جنگ و چه در دوران اسارت به همه ما آموختند.

عیسی عباسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» با اشاره به ۲۶ مردادماه سال ۱۳۶۹ و ورود اولین آزادگان به کشور عزیزمان اظهار کرد: ۲۶ مردادماه روز مهم ملت ایران برای بازگشت بزرگ‌مردانی بود که در زیر شکنجه‌های رژیم بعث عراق ایستاده بودند.

وی مطرح کرد: آزادگان مایه افتخار و مباهات کشورمان هستند که در زیر سخت‌ترین شکنجه‌ها سخن نگفتند و با همدلی که در اردوگاه‌ها داشتند اقتدار ایران و ایرانی را حفظ کردند.

رئیس شورای شهر بندرعباس بیان کرد: تبعیت از ولایت، اسلام و میهن در میان آزادگان موج می‌زد و در دوران اسارت امید خود را از دست ندادند و با همبستگی که در اردوگاه‌های رژیم بعثی داشتند دشمنان را حیرت‌زده کرده بودند.

عباسی بیان کرد: آزادگان مایه افتخار کشورمان هستند و درس‌های فراوانی را برای همه ما داده‌اند؛ درس‌ مقاومت را ما از این بزرگان آموخته‌ایم که با مقاومت و از خودگذشتگی می‌توان به بهترین‌ها رسید.

وی تصریح کرد: آزادگان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که اکثر آن‌ها نوجوانان و جوانان بودند درس بزرگ آزادگی را چه در میدان جنگ و چه در دوران اسارت به همه ما آموختند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس خاطرنشان کرد: آزادگان صبورترین افراد هستند که قضای الهی را در آن دوران با جان و دل پذیرفته بودند و در حالی که دل از همه بریده بودند ريسمان بندگی خود را باخداوند محکم‌تر از همیشه کرده بودند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از