حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/28 | 2024/08/18

Logo

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان خبر داد:

پذیرش ۱۶۴ دانش‌آموز مددجو در مدارس استعدادهای درخشان

پذیرش ۱۶۴ دانش‌آموز مددجو در مدارس استعدادهای درخشان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان گفت: امسال ۱۶۴ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت در مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی پذیرفته شدند.

حمید باسره در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) با ارائه خدمات تخصصی به‌صورت حرفه‌ای در زمینه‌های مشاوره تحصیلی، کارگاه آموزشی و برگزاری پانسیون‌های مطالعاتی به دانش‌آموزان مستعد پایه‌های ششم و نهم، برای شرکت در آزمون استعدادهای درخشان (سمپاد) و نمونه دولتی این عزیزان را پشتیبانی می‌کند.

وی افزود: با ارائه این خدمات، امسال ۱۶۴ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی پذیرفته شدند و آمار قبولی سال جاری دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد در این مدارس، نسبت به سال گذشته به میزان ۷۵ درصد رشد داشته که نشان‌دهنده نتیجه مطلوب این گونه پشتیبانی‌ها و ارائه خدمات تخصصی و مفید به دانش‌آموزان عزیز و ایجاد انگیزه و تقویت روحیه اعتمادبه‌نفس و بهبود بنیه تحصیلی آنان است. 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان ادامه داد: از مجموع قبولی‌های سال ۱۴۰۳، تعداد ۲۲ نفر از دانش‌آموزان در پایه ششم و نهم مدارس سمپاد (تیزهوشان) و ۱۴۲ نفر دانش‌آموز نیز در مدارس نمونه دولتی استان هرمزگان پذیرفته شده‌اند که تعداد ۹۳ نفر از آنها، دانش‌آموز دختر و ۷۱ نفر از دانش‌آموزان پسر تحت حمایت این نهاد بوده‌اند.

باسره بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۴۶ هزار دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان هرمزگان قرار دارند که از خدمات متنوع و گوناگون حمایتی، فرهنگی و تحصیلی این نهاد بهره‌مند هستند. 
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از