حالت تاریک

امروز : یکشنبه, 1403/05/28 | 2024/08/18

Logo

راهبرد جدید اینزاگی در اینتر با حضور طارمی

راهبرد جدید اینزاگی در اینتر با حضور طارمی

سرمربی اینتر در پی راهبرد جدیدی در تیمش با حضور مهدی طارمی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به نقل از تسنیم، تیم فوتبال اینتر شب گذشته در نخستین بازی فصل جدید سری A ایتالیا میهمان جنوا بود و با کسب تساوی ۲ - ۲ به خانه بازگشت. مهدی طارمی که یکی از خریدهای برجسته اینتر در نقل‌وانتقالات تابستان ۲۰۲۴ بود، در ۱۵ دقیقه پایانی بازی با جنوا به میدان رفت.

 یکی از اتفاق‌های مهم نخستین بازی اینتر در فصل جدید استفاده هم‌زمان از مثلت هجومی برای دقایقی هر چند کوتاه با حضور مارکوس تورام، لائوتارو مارتینس و مهدی طارمی بود. اینزاگی می‌خواهد این راهبرد جدیدش را در ادامه بازی‌های فصل نیز مورد استفاده قرار دهد. حضور مهدی طارمی در دقایق پایانی بازی شب گذشته برابر جنوا یک تاکتیک هجومی از سوی سرمربی اینتر بود که ترجیح داد همزمان با حفظ دو مهاجم حاضر در زمین یک مثلت هجومی تشکیل دهد.

 مارکوس تورام و لائوتارو مارتینس به‌عنوان مهاجم بازی در ترکیب اصلی اینتر برابر جنوا را آغاز کردند و حتی با حضور مهدی طارمی تعویض نشدند. در واقع سرمربی۴۸ساله اینتر تصمیم گرفت تا با بیرون کشیدن یک هافبک یعنی هاکان چالهان اوغلو یک مثلت هجومی ایجاد کند. این راهبرد مورد رضایت اینزاگی قرار گرفت و او در نشست خبری پس از بازی برابر جنوا ابراز امیدواری کرد در بازی‌های بعدی نیز از این مثلت هجومی بهره بیشتری ببرد. هرچند اینتر در نهایت در بازی برابر جنوا با وجود اضافه‌شدن مهدی طارمی به خط حمله گل تساوی را دریافت کرد؛ اما تاکتیک اینزاگی برای بازی با سه مهاجم به‌صورت همزمان جواب داد. سرمربی اینتر باز هم به دنبال استفاده از این مثلث است و می‌خواهد آمار گل‌زنی تیمش را بالا ببرد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از