حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/05/31 | 2024/08/21

Logo

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

امروز نفس‌های دشمنان به شماره افتاده است

امروز نفس‌های دشمنان به شماره افتاده است

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: امروز نفس‌های دشمنان به شماره افتاده و کشور ایران اسلامی روح و روان دشمنان را به هم ریخته است.

به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ سردار اباذر سالاری در آئین معارفه معاون هماهنگ کننده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با گرامیداشت سالروز ورود آزادگان غیور به میهن اسلامی گفت: استقلال، اقتدار و امنیت ایران اسلامی به برکت خون ده‌ها هزار شهید گرانقدر و در پرتو مجاهدت فرزندان غیور ملت ایران در نیروهای مسلح به دست آمده و ما هرگز به دشمنان این مرز و بوم اجازه نخواهیم داد تا خدشه‌ای به آرمان‌های حضرت امام (ره) ، شهدا و ملت فهیم، قدرشناس و شهیدپرور ایران اسلامی وارد سازند.

 فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افزود: امروز نسل جوان کشور باید با توجه به سیره شهدا و آگاهی از حماسه‌ها و ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس، با تعهد و اخلاص از انقلاب اسلامی و ارزش‌های متعالی آن دفاع کرده و راه شهیدان را حفظ کرده و تداوم بخشد.

سالاری اظهار کرد: اتفاقات ناگواری در کشورهای معاند می‌افتد و اجازه پخش رسانه‌ای ندارد امروز قدرت دشمن تبدیل به حقارت شده و روز به روز این هیمنه پوشالی دشمن از داخل و خارج در حال زوال شکستن و نابودی است. 

وی ادامه داد: امروز ابرقدرت‌های پوشالی در نگاه انتخاب و محاسبات خودشان اگر نیم ساعت محاسبه زمان می‌برد بیش از چندین بار اسم ایران مقتدر به زبان می‌آورند.

سالاری مردم را سرمایه اجتماعی هر نظامی دانست و گفت: امت در کنار امام کارساز است و باید اذعان داشت که با وجود امت می‌توان انقلاب را حفظ کرد.

وی انقلاب اسلامی را به عنوان یکی از مهم‌ترین انقلاب‌های دوران معاصر که نقش بسزایی در عزت و اقتدار همه جانبه (فرهنگی، سیاسی، دفاعی - امنیتی، نظامی و…) مسلمین ایفا کرده است عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران استمرار حکومت انبیا و صلحاست.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تاکید کرد: امروز نفس‌های دشمنان به شماره افتاده و کشور ایران اسلامی روح و روان دشمنان را به هم ریخته است.

سالاری با بیان اینکه ما مفتخر به این هستیم که پاسدار ارزش‌های اسلامی هستیم گفت: جایگاه‌ها در سپاه جایگاه نصرت الهی منتهی به‌مسیر کربلاست تلاش کنیم با قدم و قلم و توان مان مصداق آن تنصر الله را جاری کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از