خبر های امروز : 13
فرهنگ / کتاب و ادبیات | شماره خبر: 9666
۱۴۰۲-۶-۵ ۰۹:۳۶ 3 + -
برای ایجاد دانشکده هنر در هرمزگان تلاش می‌کنیم
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار هرمزگان، گفت: برای ایجاد دانشکده هنر تلاش می‌کنیم چراکه جهت‌دهی به استعدادهای ناب هنری جوانان استان در این مسیر به کمال می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ احسان کامرانی، شامگاه سه‌شنبه ۲۰ شهریورماه، در جمع هنرمندان شرکت‌کننده در سیزدهمین جشنواره فیلم اردیبهشت ضمن گرامیداشت هفتمین روز آسمانی شدن استاد محمدعلی بهمنی از خانواده آن مرحوم به پاس ارج نهادن به خواسته مردم، هنرمندان و مسئولان هرمزگان قدردانی کرد و گفت: امروز هرمزگان به میزبانی از شاعر بزرگ معاصر ایران، زنده‌یاد استاد محمدعلی بهمنی افتخار می‌کند.

وی افزود: از هم اکنون جریان پرشور ادبیات، علاقمندان بسیاری را از جای جای ایران به سوی استاد بهمنی فرامی‌خواند و هرمزگان در ادامه این میزبانی ارزشمند باید در تراز و مقام استاد در ساخت بنای یادمان ایشان و برگزاری جشنواره‌ها و کنگره‌ها اقدام کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار هرمزگان همچنین ضمن تبریک روز سینما خدمت همه اهالی هنر به ویژه سینماگران پیشکسوت و جوان هرمزگان، ادامه داد: اصالت هنر به ثمر نشستن دیرهنگام است و جوانان مستعد و فعال هرمزگان دراین عرصه مداومت در تجربه و تحصیل را برای به دست آوردن نتیجه دلخواه مدنظر داشته باشند.

کامرانی، آرزوی دیرینه هرمزگان را راه‌اندازی دانشکده هنر برشمرد و بیان داشت: در ادامه راه‌اندازی مرکز خلاقیت هنری که تفاهم‌نامه آن با دانشگاه هنر ایران منعقد شده برای ایجاد دانشکده هنر نیز تلاش می‌کنیم چراکه جهت‌دهی به استعدادهای ناب هنری جوانان استان در این مسیر به کمال می‌رسد.

گفتنی است، سومین جشن مهر سینمای ایران و سیزدهمین جشنواره فیلم اردیبهشت یادمان زنده یاد کوروش گرمساری، امشب در فرهنگسرای طوبا بندرعباس با اعلام نتایج داوری و تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

منبع: روابط عمومی استانداری هرمزگان

انتهای خبر/

نظرات
صابر حمیدی عنبران 16:16 - سه شنبه 16 مرداد
تشکر قهرمان
پاسخ