حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

وقتی همه در ماه مهمانی خدا خادم می‌شوند؛

موج همدلی برای برپایی سفره ساده افطاری

موج همدلی برای برپایی سفره ساده افطاری

این روزها با حضور در هر تکیه و مسجدی می‌توان خواهران و برادرانی را دید که در ماه مهمانی خدا برای بندگان خدا سفره افطاری ساده پهن می‌کنند‌.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ رمضان ماه بخشش و مغفرت بوده و این ماه بندگان خوب خدا با روزه گرفتن به میهمانی خداوند متعال می‌روند؛ مهمانی که ما آدم‌ها ماه‌ها در انتظار آن می‌نشینیم تا در این شامل رحمت خداوند باشیم.

در این ماه مبارک که شیطان در غل و زنجیر است همه ما به دنبال بهانه و کارهایی هستیم تا حسنات فراوانی را جمع کنیم؛ قرآن بیشتر می‌خوانیم، احسان و نیکوکاری را به اوج می‌رسانیم.

یتیم‌نوازی را در ماه مبارک رمضان نیز از مولایمان خوب آموخته‌ایم و کمک به یتیمان را نیز داریم گاهی با تهیه بسته‌های معیشتی و گاهی نیز با انداختن سفره‌های ساده افطاری هوای یتیمان را داریم.

 

موج همدلی برای برپایی سفره ساده افطاری

یکی از کارهای حسنه که سال‌های متمادی است که باب شده انداختن سفره‌های افطاری ساده در مساجد و تکایا است که توسط خادمان مساجد و حسینیه‌ها صورت می‌گیرد. که این توفیق خدمت‌رسانی با عنوان خادم نصیب هر کسی نخواهد شد.

 

این روزها با ورود به مساجد می‌توان شور و شوق برپایی سفره افطار را دید از کودکان گرفته تا نوجوان و جوانان و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها به دنبال برپایی هر چه بهتر سفره افطار برای نمازگزاران هستند.

 

 

موج همدلی برای برپایی سفره ساده افطاری

امیدواریم یک روز امام زمان(عج) مهمان سفره افطاری ما شوند

عصمت زارعی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: باعث افتخار است که در ماه مهمانی خداوند پذیرای مهمانان خدای مهربان در خانه خدا را داریم.

این بانوی اهل جزیره کیش عنوان کرد: ان‌شاءالله خداوند عمر با عزت به ما بدهد تا بتوانیم همچنان خدمت‌رسانی را به مهمانان خداوند داشته باشیم لیاقت خادمی را داشته باشیم و خادم بمانیم.

وی بیان کرد:  وقتی از ساعت سه بعد از ظهر جهت آماده‌سازی سفره‌های افطار با زبان روزه در این گرمای شدید به مسجد می‌آییم توان چند برابری پیدا می‌کنیم و تا بعد از افطار که بساط پذیرایی را شستشو و جمع و جور می‌کنیم یک حس و توان خاصی از طرف خداوند به ما نائل می‌شود که با روی گشاده و باز پذیرای همه بندگان خدا هستیم و لذت ناگفتنی دارد.

این خادم تصریح کرد: هر کاری که با جان و دل انجام می‌دهیم فقط منتظر ظهور آقا امام زمان(عج) هستیم، منتظریم شاید یک شب برای افطار هم به مسجد ما سر بزند و پذیرایی ایشان باشیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از