حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/04/11 | 2024/07/01

Logo

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان خبر داد:

ثبت‌نام 140 موکب برای برگزاری مهمانی غدیر

ثبت‌نام 140 موکب برای برگزاری مهمانی غدیر

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره ثبت‌نام 140 موکب برای برگزاری مهمانی غدیر گفت: دستگاه‌های اجرایی در این آئین بزرگ، تسهیل‌گری می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی، با اشاره به برگزاری مهمانی غدیر در شهر بندرعباس اظهارکرد: اولین مهمانی غدیر در سال گذشته در سطح استان هرمزگان با حضور و مشارکت ۱۳۵ موکب برگزار شد که مورد استقبال خوب مردم واقع شد.

وی در ادامه افزود: امسال نیز میهمانی بزرگ غدیر در محدوده حدفاصل بندر شهید حقانی تا بازار ماهی‌فروشان برگزار خواهد شد و مردم می‌توانند در روز عید غدیر از ساعت ۱۸ تا ۲۲:۳۰ با خانواده خود در این میهمانی شرکت کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با بيان اينكه تاکنون‌ ۱۴۰ موکب در پرس لاینی که اعلام شده ثبت نام کرده‌اند، تصریح کرد: این مواکب مردمی با هدف ارائه‌ انواع و اقسام پذیرایی، خدمات، فرهنگی، سرگرمی، قرآنی و … پای کار آمده‌اند.

حقانی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود تعداد مواکب‌ به ۱۶۰ موکب افزایش یابد، افزود: بر همین اساس، مردم می‌توانند با ارسال عدد یک به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۹۱۰ به هر اندازه که می‌توانند در مهمانی غدیر مشارکت کنند.

وی گفت: امسال، مهمانی غدیر، علاوه بر شهر بندرعباس، در شهرستان‌های حاجی‌آباد، رودان، جزیره قشم، بشاگرد، بندرلنگه و میناب نیز  برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان ادامه داد: به طور قطعی، در شهرستان قشم ۴۸ موکب، رودان ۴۸ موکب، بندرلنگه ۱۵ موکب و بشاگرد ۱۰ موکب ساماندهی شده‌اند.

حقانی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی در مهمانی غدیر، تسهیل‌گری می‌کنند، گفت: حدود دو ماه قبل، جلسات ستادهای مردمی برای برگزاری مهمانی غدیر برگزار شد و کارگروه‌های مختلف جهت اجرا و پشتیبانی از مهمانی غدیر با محوریت گروه‌های مردمی تشکیل شد و در حال حاضر آمادگی داریم که این آئین بزرگ را برگزار کنیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از