حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی‌آباد:

تغییرات، با مشارکت بالا در انتخابات رقم می‌خورد

تغییرات، با مشارکت بالا در انتخابات رقم می‌خورد

انتخابات

سجاد دهقانی در گفتگو با خبرنگار گروه سیاسی پایگاه خلیل تحلیلی «هرمز»؛ با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی اظهار کرد: افرادی که به هر دلیلی موفق نشدند در دوره اول انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کنند، تقاضا می‌کنیم در دوره دوم این انتخابات حضور پرشور و گسترده داشته باشند و با انتخاب بر اساس شاخصه‌های بیا‌ن‌شده توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، رئیس‌جمهور اصلح را انتخاب کنند.

وی در ادامه افزود: مردم عزیز خوب می‌دانند که حضور چشمگیر و حداکثری آنان در انتخابات ریاست جمهوری مشت محکمی بر دهان یاوه گویانی است که به هر دلیلی قصد دارند مردم ایران را از نظام و انقلاب اسلامی دلسرد و ناامید کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی‌آباد با طرح سوال اینکه چرا باید رأی بدهیم؟ تصریح کرد: در وهله نخست، در پاسخ به این سوال باید گفت رأی دادن، حق است، حقی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به هر فرد ایرانی داده است، در برخی کشورها شاهدیم که زنان آنها حق رای دادن ندارند تصور کنیم در کشور ایران نیز این حق را از ما بگیرند و بگویند شما حق رأی دادن ندارید یا اعلام کنند که انتخاباتی در کشور برگزار نمی‌شود، بدون شک، افراد از اینکه نقشی در تعیین سرنوشت خود ندارند، ناراحت خواهند شد.

دهقانی ادامه داد: بنابراین به این نتیجه می‌رسیم که رأی دادن حق هر فرد ایرانی است و برای گرفتن حق خود باید تلاش کند شرکت در انتخابات به نوعی، گرفتن حقی است که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای مردمانش تعیین کرده است.

وی در پاسخ به آن دسته از افرادی که تصورشان این است که رأی‌شان تاثیری ندارد تشریح کرد: بررسی‌های تاریخی نشان می‌دهد که صدای معترضان خاموش شنیده نمی‌شود، بدین معنا که هر فرد معترضی که قصد رأی دادن ندارد مطمئن باشد که با رأی ندادن، صدایش به جایی نمی‌رسد، چرا که رأی ندادن، هیچ نتیجه مثبتی برای فرد ندارد، این دسته از افراد، اگر خواهان ایجاد تغییرات هستند می‌بایست در انتخابات شرکت کنند و با انتخاب اصلح، نقش مهمی در تغییر روندی که موجب اعتراض آنها شده، ایفا کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی‌آباد همچنین گفت: دلیل دیگری که افراد جامعه باید در انتخابات شرکت کنند این است که برگه‌های رأی بسیار حائز اهمیت می‌باشد، حتی یک رأی هم مهم است، لذا تک تک ایرانیانی که شرایط رأی دادن را دارا هستند با شور و اشتیاق در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کنند و با این حضور چشمگیر خود، نقشه‌های شوم دشمنان و بدخواهان کشور ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی را نا امید و مأیوس کنند.

دهقانی با تاکید بر اینکه نظرات جمعی افراد، سبب ایجاد تغییرات در کشور می‌شود، اضافه کرد: شرکت در انتخابات و رأی دادن، گام مهمی در مسیر مردم‌سالاری دینی است، کشور ایران اسلامی برای رسیدن به امکان برگزاری انتخابات و انتخاب توسط مردم، بهای زیادی را پرداخت کرده است و مردم‌سالاری نیز فرایندی است که به آرامی رخ می‌دهد.

وی افزود: شرایط در هیچ کشوری، ایده‌آل نیست، اما حضور مردم باعث می‌شود که یک کشور به مرحله ایده‌آل نزدیک شود، برای مردم‌سالاری دینی، شهدای بسیاری را داده‌ایم اما هر رأی خاموش، راه رسیدن به بلوغ کامل سیاسی را کند می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی‌آباد گفت: افراد جامعه بدانند با شرکت در انتخابات و رای دادن، حمایت خود را از سیاست‌های اقتصادی و کلان کشور اعلام می‌دارند، انتخاب ریاست‌جمهوری در ایران صرفاً انتخاب یک فرد برای تصدی یک جایگاه شغلی نیست بلکه رأی دادن بیانگر حمایت یا عدم حمایت از یک جریان فکری اقتصادی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از