حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرمانده ناحیه بسیج جزیره کیش:

حضور در انتخابات موثر در آینده کشور است

حضور در انتخابات موثر در آینده کشور است

فرمانده ناحیه بسیج جزیره کیش گفت: حضور در مرحله دوم انتخابات گامی استوار و مؤثر در آینده کشور و منطقه است.

 به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ محمد میرزاده صبح امروز در نشست هیئت مذهبی، انقلاب اسلامی را در امتداد واقعه عظیم عاشورا برشمرد و با تأکید بر اینکه ایران اسلامی در آستانه شکوفایی تمدن اسلامی است، گفت: حضور در مرحله دوم انتخابات گامی استوار و مؤثر در آینده کشور و منطقه است.
 
 میرزاده افزود: تضعیف رژیم صهیونیستی که مراحل پایانی عمر خود را سپری می‌کند نتیجه استقامت محور مقاومت است و نباید اجازه داد این رژیم منحوس فرصتی برای تجدید قوا و تأخیر در سقوط پیدا کند.
 
 فاطمیان پور، معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش هم در این نشست با تأکید بر ارائه کمک‌های سازمان منطقه آزاد به هیئت‌های مذهبی از تشکیل کارگروهی برای حل مشکلات هیئت مذهبی کیش خبر داد.
 
 رئیس هیئت‌های مذهبی کیش هم در این نشست با اشاره به رشد ۲۰ درصدی هیئت‌های مذهبی کیش برای محرم امسال، گفت: سی هیئت، امسال در عزای امام حسین (ع) خدمتگزار مردم خواهند بود و در دهه دوم محرم هم پنج هیئت مراسم عزاداری خواهند داشت.
 
 انتظاریان افزود: امسال مراسم متمرکز شهری در پنج نقطه کیش همچون سالیان گذشته برگزار خواهند شد.
 
 رؤسای هیئت‌های مذهبی کیش هم در این نشست با اعلام آمادگی برای برگزاری باشکوه عزاداری‌های محرم با تشریح مسائل و مشکلات خود خواستار هماهنگی برای رفع مشکلات وضع سرمایشی، کمبود فضا، کمک‌های مادی و معنوی شدند.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از