حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

امام‌جمعه کیش:

هیئت‌های مذهبی محلی برای جهاد معرفتی است

هیئت‌های مذهبی محلی برای جهاد معرفتی است

امام‌جمعه کیش گفت: هیئت‌های مذهبی محلی برای جهاد علمی و معرفتی، جلوگیری از خرافات و انحرافات دینی، مسئولیت سازی و مسئول پروری برای اداره امور مذهبی، فرهنگی و مشارکت اجتماعی هستند.

 به گزارش خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا بی‌نیاز صبح امروز در نشست هیئت‌های مذهبی، گفت: هیئت‌های مذهبی با تشکیل حلقه‌های معرفتی و شناختی به تبلیغ آئین و رسوم کمک می‌کنند و نتیجه آن افزایش بصیرت، ترویج سیره و سنت ائمه اطهار علیهم‌السلام و کاهش آسیب‌های اجتماعی است.

 
 امام‌جمعه کیش با تأکید بر لزوم ورود هیئت‌های مذهبی در حوزه انتخابات، افزود: هیئت‌های مذهبی می‌توانند مرکز ترویج و تقویت اعتقادات مردم باشند و به رشد، بلوغ فکری و سیاسی مردم به‌ویژه نسل جوان کمک کنند.

 وی افزود: هیئت‌های مذهبی محلی برای جهاد علمی و معرفتی، جلوگیری از خرافات و انحرافات دینی، مسئولیت سازی و مسئول پروری برای اداره امور مذهبی، فرهنگی و مشارکت اجتماعی هستند.

 بی‌نیاز با تشریح اهمیت مرحله دوم انتخابات، گفت: به دلیل تأثیرگذاری ایران در معادلات منطقه‌ای و جهانی، حضور گسترده در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری مهم است و چشم جهانیان به انتخابات در ایران دوخته شده است.

 
 امام‌جمعه کیش، تأکید کرد: هر کدام از نامزدهایی که در انتخابات پیروز شود، رئیس‌جمهور ملت ایران است و مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی پیروز واقعی انتخابات خواهند بود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از