حالت تاریک

امروز : سه‌شنبه, 1403/02/11 | 2024/04/30

Logo

فرازی از وصیت‌نامه شهید جعفرزاده؛

معلمان قدر خود را بدانند

معلمان قدر خود را بدانند

شهید جعفرزاده در وصیت‌نامه خود خطاب به معلمان گفته است: ای دبیران، قدر خودتان را بدانید که دانش‌آموزان منحرف نشوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ در متن کامل وصیت‌نامه شهید غلام جعفرزاده چنین آمده است: ای پدرم! ای پدرم! شما مثل امام حسین(ع) باید صبر کنید هر حادثه‌ای که دیدید تحمل کنید و به خاطر خداوند هیچ‌گونه ناراحتی نداشته باشید.

وی افزوده است: ای پدر و مادرم و ای اقوام من و ای ملت ایران! ذاین را باید بدانید که اگر ما کشته شدیم دست از امام خمینی (ره) برندارید اگر امام را رها کردید مثل مردم کوفه می‌شوید که امام حسین(ع) و حضرت مسلم را تنها گذاشتند.

این شهید بیان داشته است: ای پدرم! من از جبهه نمی‌آیم مگر اینکه جسدم را تحویل شما دهند یا اینکه اثری از صدام و صدامیان در روی زمین باقی نماند، آخر من با چه رویی بیایم و در خانه غذای راحت بخورم درصورتی که برادران ما در دزفول و آبادان هر روز کشته می‌شوند و در خون خود می‌غلتند.

این شهید نوجوان در بخش دیگری از وصیت‌نامه ابراز داشته است: حالا من که سه ماه بیشتر نیست که به جبهه آمدم و پیام من به ملت ایران این است که فرزندانتان را برای دفاع از اسلام به جبهه بفرستید.

شهید جعفرزاده به کشاورزان نیز توصیه کرده است: خوب فکر کنید شما در همان زمینی که بیل می‌زنید کار برای اسلام می‌کنید و ای دبیران، قدر خودتان را بدانید که دانش‌آموزان منحرف نشوند و ای دانش‌آموزان، هر زمان که اسلام به شما نیاز داشت قلم را بگذارید و به جبهه بیاید.

این شهید نوجوان در پایان از پدرش خواسته است که اگر شهید شد این وصیت‌نامه را گم نکند و به کسی بدهد تا از روی آن چاپ کرده و بر در و دیوار کوچه و خیابان‌ها بزنند و از آن مانند شناسنامه نگه‌داری کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از