حالت تاریک

امروز : پنج‌شنبه, 1403/02/27 | 2024/05/16

Logo

با همکاری بسیج جامعه زنان هرمزگان برگزار شد؛

دوره تکمیلی تربیت مربی تخصصی عفاف‌ و حجاب

دوره تکمیلی تربیت مربی تخصصی عفاف‌ و حجاب

دوره تکمیلی تربیت مربی تخصصی عفاف‌ و حجاب با همکاری بسیج جامعه زنان هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، دوره تکمیلی تربیت مربی تخصصی عفاف‌ و حجاب با هدف توانمندسازی در پاسخگویی به شبهات حجاب، شبیه‌سازی شرایط واقعی تبلیغ برای مُبلِّغین به‌منظور سنجش توانمندی محتوایی و مهارتی (ارتباط و جذب)، بررسی نقاط قوت و ضعف کارهای تبلیغی انجام شده توسط مبلغین، توانمندسازی جهت تقویت نقاط قوت و کاهش نقاط ضعف، تقویت توانمندی‌های محتوایی و مهارتی مُبلّغین و آموزش شیوه‌های جذب و ارتباط موثر با مخاطبین برگزار شد.

معصومه هوشمند کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی هرمزگان در حاشیه برگزاری این دوره آموزشی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این دوره با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان و کنش‌گران فرهنگی خواهر از شهرستان‌های بندرعباس، میناب، سیریک و هرمز در مرکز استان هرمزگان و شهر بندرعباس برگزار شد.

وی افزود: دوره تکمیلی تربیت مربی تخصصی عفاف و حجاب سطح ۲ با هدف یادآوری شیوه‌های مؤثر عفاف و حجاب به خواهران فرهنگی کنش‌گر استان هرمزگان برگزار شد تا حضور فعال‌تری را در حوزه فرهنگ دینی در سال ۱۴۰۳ رقم بزنند.

کارشناس امور بانوان تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: دوره یادشده با همکاری مؤسسه خیریه «خیبر» و با حضور اساتیدی همچون نعیمه اسلاملو پژوهشگر و نویسنده برتر حوزه عفاف و حجاب و از فعالان کشوری در حوزه زن و خانواده و همچنین محمدحسن زمان‌وزیری برگزار شد.

سپس، ایرانمنش مسئول گروه مجاهدان فاطمی استان هرمزگان نیز در حاشیه این دوره آموزشی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: دوره آموزشی مزبور ویژه کنش‌گران و طلایه‌داران عفاف و حجاب با همکاری ادارات کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری و همچنین سازمان بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان برگزار شد.

وی افزود: دوره مقدماتی از سه ماه پیش به صورت آفلاین به مدت ۱۶ ساعت برگزار شد که طی آن، ۱۳۰ کنشگر، آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

مسئول گروه مجاهدان فاطمی استان هرمزگان تصریح کرد: درحال حاضر، این کنش‌گران در دوره تکمیلی تربیت مربی تخصصی عفاف و حجاب حضور یافتند و سپس وارد دوره تخصصی زیرنظر دانشگاه حجاب و عفاف کشوری یا همان موسسه خیبر شرکت کردند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از