حالت تاریک

امروز : سه‌شنبه, 1403/03/01 | 2024/05/21

Logo

خبر خوب|

حال خوش اهدای عضو به فوتبالیست‌ها هم رسید

حال خوش اهدای عضو به فوتبالیست‌ها هم رسید

یکی از بهترین اتفاقات امروز، حال خوب معلمان و کارگران زحمتکشی است که روزی حلال به خانه می‌برند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از فارس، «معلمی شغل انبیاست». این جمله معروف امام خمینی (ره) هر سال در این روزها برایمان تکرار می‌شود. تکراری پرمسما که توصیفی تمام و کمال از مقام معلم است و یادآور رسالتی که تک تک معلمان بر دوش دارند. بسته خبرخوبمان را با یاد شهید مطهری و تبریکی جانانه به همه معلمان این سرزمین شروع می کنیم و آن‌ها را می‌سپاریم به دعایی از پیامبر اکرم (ص): «خدایا آموزگاران را بیامرز؛ عمرشان را دراز و کسبشان را با برکت کن.»

کاشی کاری خانه معلولین به جای زندان

احکام متفاوت قاضیان برای محکومان از جنس خدمات عمومی و خیرخواهانه رایگان از شیوه‌های جدیدی است که شماری از قاضیان توجه ویژه‌ای به آن دارند و می‌تواند دستاوردهای مهمی از جمله بازپروری متهمان را به همراه داشته باشد. 

حالا در همین راستا برایتان خبری داریم از حکم خاص و ارزشمند یاور واحد؛ قاضی دغدغه‌مند و نوع دوست عجب شیری. این قاضی برای متهمی که مهارت کاشی‌کاری داشت، حکمی صادر کرد مبنی بر اینکه فرد متهم به جای ماندن در زندان، با تهیه لوازم کاشی‌کاری (کاشی، سیمان و ماسه)، منزل مسکونی دو معلول تحت نظارت اداره بهزیستی عجب‌شیر را کاشی‌کاری کرده و تحویل دهد. حکمی چند سر سود که بیشتر از همه می‌تواند حال خوب خانواده‌های معلولین و متهم را به همراه داشته باشد و این یعنی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای احکام جایگزین.

فوتبالیست‌های گل گهری در جمع حامیان اهدای عضو

دریافت کارت اهدای عضو اگر هم به لحاظ قانونی دارای اعتبار نباشد اما به لحاظ معنوی می‌تواند خانواده فرد فوت شده را نزدیک به ۱۰۰ درصد مجاب به اهدای عضو عزیز از دست رفته کرده و جان هزاران نفر را نجات دهد که همین مساله نیز اهمیت دریافت کارت اهدا را نشان می‌دهد. 

در همین راستا، اعضای باشگاه گل گهر سیرجان نیز دست به کار شده و همگی با دریافت کارت اهدا از انجمن اهدای عضو ایرانیان، به جمع سفیران و حامیان این کار خداپسندانه پیوستند. احمدرضا زنده روح؛ کاپیتان گل گهر با پیامی، ضمن دعوت از دیگر ورزشکاران برای پیوستن به این پویش گفته: «نعمتی که خداوند داده را به بهترین نحو استفاده کنیم و زندگی ببخشیم.» محمدرضا اخباری؛ دروازه‌بان این تیم هم، اهدای عضو را مقدس دانسته و گفته: «چه خوب است که زندگی بخشیدن و نجات جان دیگران را از خود به یادگار بگذاریم.»

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از