حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرازی از وصیت‌نامه شهید بنوبندی رضایی؛

به یاد مرگ باشید

به یاد مرگ باشید

شهید محمد بنوبندی رضایی از شهدای دفاع مقدس استان هرمزگان در وصیت‌نامه خود بیان کرده است: به اسلام برگردید و به یاد مرگ باشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ محمد بنوبندی رضایی در بخش نخست وصیت‌نامه خود خطاب به پاسداران عنوان می‌كند: به فرموده حضرت امام(ره) شغل پاسداری شریف است چون خدمت به اسلام می‌باشد، قدر این وظیفه را بدانید و خودتان را از روحانیت مبارز جدا نكنید.

شهید بنوبندی رضایی در ادامه این مطلب بیان می‌کند: تابع امر ولایت فقیه باشید تا به شما آسیبی نرسد، برادران پاسدار؛ خون‌های شهیدان انقلاب شما را پاسداری كردند از خون های مطهر آن‌ها، آن طور كه شایسته است، پاسداری كنید و اگر پاسداری را به عنوان شغل، انتخاب كرده‌اید، اشتباه انتخاب نكرده‌اید.

وی در بخش دوم وصیت‌نامه خود خطاب به دوستان و آشنایانش تاكید می‌کند: ای كسانی كه خود را مسلمان به جامعه معرفی می‌كنید، اسلام یعنی تسلیم شدن به امر خدا و خدا در قرآن فرموده با كفار و مشركان جهاد كنید پس چرا به جبهه نمی‌روید؟ از چه می‌ترسید؟ مرگ شما را دربر می‌گیرد و نمی‌توانید فرار كنید پس چه بهتر كه بروید سراغ مرگ و آشتی كنید با مرگ.

وی ادامه داده دوست ندارم به عنوان دوستی و علاقه در مراسم بنده شركت كنید به اسلام برگردید و به یاد مرگ باشید.

شهید محمد بنوبندی رضایی در پایان وصیت نامه اش پس از حلالیت از پدر و مادرش و سفارش به دوری از گریه و زاری اظهار می‌کند: اگر كسی از من طلبكار است به او پرداخت كنید و از تمامی برادران و عزیزان حلالیت می‌طلبم، اگر جسد بنده به دستتان رسید آن را در گلزار شهدای بندرعباس دفن كنید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از