حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فردا در بندرعباس برگزار می‌شود؛

مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در حسینیه عاشقان ثارالله

مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در حسینیه عاشقان ثارالله

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: مراسم گرامیداشت شهدای خدمت، فردا چهارشنبه در حسینیه عاشقان ثارالله شهر بندرعباس برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی شورای هیئات مذهبی شهرستان بندرعباس پیرامون مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که صبح سه‌شنبه در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی هرمزگان برگزار شد، گفت: مراسم گرامیداشت «شهدای خدمت» توسط هیئت رزمندگان اسلام با حضور نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در حسینیه عاشقان ثارالله برگزار خواهد شد.

وی افزود: ضروری است تمامی هیئات مذهبی تلاش کنند با اتحاد و یکپارچگی، مراسم گرامیداشت شهید آیت الله رئیسی و هیات همراهشان باشکوه هرچه تمامتر در مرکز استان هرمزگان برگزار شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تاکید کرد: در شرایط کنونی، رسالت این است که برای خادم شهید کاری انجام دهیم، البته این مراسم با هدف گرامیداشت تمامی شهدای خدمت است که می‌بایست با برنامه‌ریزی مناسبی برگزار گردد.

گفتنی است، بعدازظهر روز یکشنبه، بالگرد حامل رئیس جمهور و وزیر امور خارجه و برخی همراهان دیگر که برای افتتاح ارتقای کیفیت پالایشگاه تبریز به این شهر عازم شده بود در منطقه ورزقان در استان آذربایجان شرقي دچار سانحه گردید.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از