حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرمانده انتظامی رودان خبر داد:

دستبند پليس بر دستان شرور سابقه‌دار رودانی

دستبند پليس بر دستان شرور سابقه‌دار رودانی

فرمانده انتظامی شهرستان رودان از شناسايی و دستگيری يک شرور فضای مجازی و حقیقی با سوابق متعدد شرارت و اوباشگری در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ به نقل از خبرگزاری پلیس؛ حسين زارعی اظهار کرد: در پی دريافت اخبار واصله مردمی مبني بر حضور و فعاليت مجرمانه فردی ۲۸ ساله در شهرستان رودان و قدرت نمايی تهديد و ارعاب در فضاي حقيقی و بستر فضای مجازی از طريق پيج اينستاگرامي معروف به عيدوک، پيگيری به‌صورت ويژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پليس امنيت عمومی شهرستان با تلاش همه جانبه در کمترين زمان ممکن اين شرور و اخلالگر سابقه‌دار را شناسايی و در يک عمليات پليسی در يکی از پاسگاه‌های ايست و بازرسی اين شهرستان دستگير و در بازرسی از خودرو اين متهم تعداد سه قبصه سلاح سرد چاقو و قمه، يک عدد اسپری فلفل، يک عدد شوکر و مقداری مشروبات الکلی کشف کردند.

فرمانده انتظامی رودان با اشاره به معرفی متهم دستگير شده به دستگاه قضايی، بیان کرد: امنيت پايه و اساس همه فعاليت‌های اجتماعی در يک جامعه است و پليس خدمتگزار همواره در جهت حاکميت نظم و امنيت در جامعه گام بر می‌دارد و در راستای تحکيم نظم و امنيت جامعه و ايجاد محيط امن براي شهروندان با تمام توان تلاش می‌کند و هدفی جز خدمت شبانه‌روزی به مردم ندارد.

زارعی عمده سوابق کيفری اين شرور را شرارت، راه پاک کنی برای قاچاقچيان انسان و اتباع، فروش مشروبات الکلی، ايجاد رعب و حشت در فضای حقيقی و مجازی و سلب آسايش و آرامش عمومي شهروندان عنوان کرد.

وی با تاکيد بر اينکه پليس با اقتدار در مقابل مخلان امنيت و آرامش مردم قاطعانه ايستاده است، گفت: برقراری نظم و امنيت و ايجاد محيطی امن برای مردم که ولی نعمتان جامعه هستند، تکليف مهم و وظيفه ذاتی پليس است و در اين راستا از هيچ تلاشی طريق نمی‌کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از