حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

ائمه جمعه استان هرمزگان تأکید کردند:

لزوم صیانت از دختران در برابر هجمه‌های دشمنان

لزوم صیانت از دختران در برابر هجمه‌های دشمنان

ائمه جمعه استان هرمزگان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تأکید کردند: دشمنان به جایگاه تاثیرگذار زنان و دختران آگاه هستند و در صدد توطئه برای تخریب این جایگاه برآمده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ ائمه جمعه استان هرمزگان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر؛ بر حفظ و حراست از جایگاه دختران در جامعه اسلامی تأکید کردند.

الگوهای بانوان اسلام را به دختران معرفی کنیم

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرستان، گفت: هفته پیشروی دهه کرامت که سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و امام رضا(ع) را داریم و روز دختر که وظیفه داریم الگوهای بانوان اسلام را به دختران خود معرفی کنیم تا به درستی از آنها در برابر هجمه‌های دشمنان صیانت و حفاظت کنیم.

زنان و دختران در جامعه تاثیرگذار باشند

امام جمعه کیش گفت: دشمن به خوبی به جایگاه تاثیرگذار زنان و دختران در جامعه واقف است لذا در صدد توطئه برآمده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین بی‌نیاز گفت: اگر می‌بینید دشمنان برای بانوان و دختران ایران اسلامی و جامعه اسلامی توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌ها دارند به خاطر این است که تأثیرگذاری بانوان و دختران را در انقلاب اسلامی و پیروزی انقلاب و تداوم انقلاب دیدند.

توجّه به جایگاه دختران داروی شفابخش روزگار

امام جمعه موقت سیریک گفت: توجّه به جایگاه دختران در سخن و سیره حضرت معصومه(س) داروی شفابخش روزگار است.

حجت‌الاسلام علی ابراهیمی گفت: در عصر کنونی که کشورهای غربی در اوج بهره‌کشی از زنان و دختران تلاش می‌کنند، و بدنبال قانونمند کردن ضدّ ارزش‌های خود برای دیگر جوامع و فرهنگ‌ها هستند، توجّه به جایگاه دختران در سخن و سیره حضرت معصومه(س) داروی شفابخش روزگار است.

حج امسال حجت برائت است

حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی دُری با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با مسئولان‌ و کارگزاران حج گفت: حج امسال حج برائت است و آنچه امروز در غزه اتفاق می افتد شاخص عظيمی است که‌ در تاریخ می ماند و راهش را نشان خواهد داد و امسال به مددالهی حج برائت نقطه عطف بیداری اسلامی و جهانی در دنیا است.

جایگاه دختران در اسلام برخلاف غرب تصنعی نیست

امام جمعه رودان گفت: اسلام برای بانوان و دختران جایگاه ممتازی قائل است و این جایگاه برخلاف تمدن غربی شعاری، تصنعی و سمبلیک نیست‌.

حجت‌الاسلام محمد بارانی ضمن تبریک روز دختر به دختران نجیب، عفیف، عزیز و مومن رودانی گفت: اسلام برای بانوان و دختران جایگاه ممتازی قائل است و این جایگاه برخلاف تمدن غربی شعاری، تصنعی و سمبلیک نیست.

مسئولین روابط‌عمومی‌ها مجاهدان صف اول جهاد تبیین

امام جمعه شهرستان میناب گفت: مسئولین روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی را تبیین می‌کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده به روز روابط عمومی اشاره کرد و ضمن گرامیداشت این روز وتبریک به همه مسئولین روابط عمومی‌های ادارات گفت: مسئولین روابط عمومی ادارات نقش مهمی در ادارات دارند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از