حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

فرازی از وصیت‌نامه شهید جاهد؛

به رهبری احترام بگذارید

به رهبری احترام بگذارید

شهید جاهد در وصیت‌نامه خود بیان کرده است: رهبری را احترام گذارید و پشت سر امام خمینی(ره) باشید و اخلاص در عمل و نیت را فراموش نکنید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ شهید سیدعلی‌اصغر جاهد، یادگار سید باقر و بلقیس نهم اسفند ۱۳۴۴ در بندرعباس به دنیا آمد، پدرش فرش‌‌فروش و مادرش خانه‌دار بود.

شهید جاهد از شهدای دفاع مقدس، در وصیتی به خانواده‌اش آورده است: پدر عزیز شما بودید که از ایام کودکی دستم را گرفتی و به مجالس قرآن بردی، در کنارتان می‌نشستم قرآن را فرا می‎گرفتم همیشه از داشتن همچون پدری به خود می‌بالیدم.

این شهید دانشجو، خطاب به همکلاسی‌های خود آورده است: درس‌ها را به دقت بخوانید چون اسلام به شما نیاز دارد و اگر به نیرو در جبهه نیاز داشت و امام خمینی(ره) فرمودند: جبهه‌ها را خالی نگذارید و در صحنه‌های سیاسی، اجتماعی حضور فعال داشته باشید.

شهید جاهد اضافه کرده است: رهبری را احترام گذارید و پشت سر امام خمینی(ره) باشید و اخلاص در عمل و نیت را فراموش نکنید.

وی هم‌چنین وصیت کرده است: قبرش در کنار دوستان شهیدش باشد شاید خداوند به واسطۀ یکی آنها او را ببخشد.

این دانشجوی شهید دفاع مقدس افزوده است: کتاب‌هایم را اگر نیاز ندارید بین کتابخانه‌های عمومی محله، دبستان‌ها و دبیرستان‌ها و مدارس راهنمایی هر طور صلاح می‌دانید تقسیم کنید.

این دانشجوی دفاع مقدس سرانجام هفتم بهمن ۱۳۶۵ بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سر در پاسگاه زید یکی از محورهای مهم عملیات بیت المقدس شهید شد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از