حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/05/01 | 2024/07/22

Logo

فرمانده انتظامی رودان خبر داد:

مصالحه ۹۶ درصدی پرونده‌های مشاوره در کلانتری رودان

مصالحه ۹۶ درصدی پرونده‌های مشاوره در کلانتری رودان

فرمانده انتظامی رودان با اشاره به  مصالحه ۹۶ درصدی پرونده‌های مشاوره در کلانتری رودان، گفت: طی چهار ماهه امسال ۳۰۹ پرونده مربوط به مسائل خانوادگی، حقوقی، نزاع و درگیری به مرکز مشاوره کلانتری در این شهرستان ارجاع شده است.

حسین زارعی در گفتگو با خبرنگار حوزه اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» اظهار کرد: مشاوره و مشورت یکی از نیازهای روز جامعه بشری به شمار می‌رود و در حوزه انتظامی نیز پرونده‌هایی وجود دارد که با دادن مشاوره‌های خوب توسط کارشناسان خبره می‌توان آن‌ها را حل‌وفصل و صلح را ایجاد کرد.
 
 وی تصریح کرد: از بهترین مشاوران در کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها استفاده می‌شود تا مشکلات مردم عزیز بدون دخالت دادگاه حل شود و جلوی متلاشی‌شدن بیشتری از خانواده‌ها گرفته شود و هزینه‌های مادی و معنوی ناشی از افزایش جرم برای خانواده‌ها کاهش یابد.
 فرمانده انتظامی شهرستان رودان تصریح کرد: در پاسگاه و کلانتری‌های رودان به‌منظور برقراری صلح و سازش خدمات مشاوره‌ای رایگان در خصوص ازدواج، تحصیل و.. به همشهریان عزیز ارائه می‌شود.
زارعی  با اشاره به  مصالحه ۹۶ درصدی پرونده‌های مشاوره در کلانتری رودان ادامه داد: بحمدالله طی چهار ماهه امسال ۳۰۹ پرونده مربوط به مسائل خانوادگی، حقوقی، نزاع و درگیری به مرکز مشاوره کلانتری در این شهرستان ارجاع که تعداد ۲۹۹ پرونده منجر به سازش و ۱۱ پرونده توسط مرکز مشاوره منجر به پیگیری قضائی شده است.
 وی گفت: بیشتر پرونده‌های مصالحه شده شامل اختلافات خانوادگی، حقوقی و موارد نزاع و درگیری است که مصالحه برخی از پرونده‌ها با تلاش مددکاران کلانتری با چندین جلسه پیگیری و رسیدگی کارشناسان مشاوره صورت‌گرفته و این امر پلیس را در نگاه مردم به عنصری مشاور، مهربان و شریک غم‌های مردم تغییر داده است.
 فرمانده انتظامی رودان خاطرنشان کرد: اداره مشاوره و مددکاری اجتماعی همه‌روزه به‌صورت تلفنی و حضوری پاسخگوی سؤالات و مشکلات شهروندان در حوزه خانوادگی، حقوقی، فردی، شغلی اقتصادی، تحصیلی، ازدواج و غیره است و شهروندان می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۸ الی ۱۳ به این اداره واقع در شهرستان رودان، میدان مرکزی، خیابان آموزش و پرورش، مرکز مشاوره آرامش حضور و یا با شماره‌تلفن‌های ۰۹۱۷۹۳۷۹۵۵۰ تماس حاصل کرده و از خدمات تخصصی مشاوره پلیس بهره‌مند شوند.
 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از