حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/05/01 | 2024/07/22

Logo

نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس مطرح کرد:

توزیع عادلانه منابع راه برون‌رفت از مشکلات

توزیع عادلانه منابع راه برون‌رفت از مشکلات

نماینده مردم رودان، میناب، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی گفت: با اجرای عدالت در توزیع عادلانه منابع در شرق هرمزگان می‌توان مشکلات را به حداقل رساند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ سید عبدالکریم هاشمی نخل ابراهیمی صبح امروز در آئین تجلیل از دهیاران شهرستان رودان با قدردانی از زحمات آنها اظهار کرد: روز دهیاری‌ها در واقع روز ادامه مسیر خدمت و خدمتگزاری به مردم است و امیدوارم ادامه‌دهنده خوبی برای راه شهید خدمت «شهید رئیسی» باشیم.

 وی در ادامه با اشاره به برخی وظایف خود در حمایت و توسعه روستاها گفت: با انجام کار و تلاش از طریق قانون‌گذاری و نظارت و پیگیری مشکلات است که می‌توان راه خدمت را هموار ادامه داد.

 نماینده مردم رودان، میناب، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی وجود برخی مشکلات در حوزه‌های متخلف هم اشاره کرد و افزود: قطعاً با وجود شاخص‌های که در آن پایین‌تر از متوسط کشوری است و باید برای توسعه کشور قانون‌گذاری درستی داشته باشیم.

 هاشمی نخل ابراهیمی تصریح کرد: با اجرای عدالت و توزیع عادلانه منابع در شرق هرمزگان می‌توان مشکلات را به حداقل رساند؛ چراکه شاهدیم که برخی مناطق در شرق هرمزگان هفتگی آب ندارند و باید خدمت‌رسانی کاملاً عادلانه باشد تا دیگر چنین رخ‌داده‌های هرگز رخ ندهد.

 وی تأکید کرد: به دنبال آن هستیم تا با جذب اعتبارات لازم کمک شایانی به خدمت‌رسانی دهیاری‌ها در روستاها داشته باشیم.

 هاشمی نخل ابراهیمی عنوان کرد: دهیاران در بسیاری از خدمات دستگاه‌های اجرایی دخیل نیستند و خود دهیاران این خدمات را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهند که جای تقدیر دارد.

 وی با بیان اینکه در اول دوره کاری مجلس هستیم و قانون هفتم توسعه هم به‌تازگی ابلاغ شده است، گفت: از شما دهیاران و شوراها تقاضا داریم با مکاتبه و عنوان دغدغه‌ها مردمی کمک کنید تا برای رفع آن‌ها برنامه‌ریزی داشته باشیم.

 نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بسیاری از نقاط روستایی معمولاً کارهای زیر بنایی همچون آب و برق و مشکلات آموزش و ورزش و سایر امور همیشه مطرح می‌شود که باید این‌گونه امور با قانون‌گذاری درست مسیر خدمت به مردم قرار گیرد.

 وی در ادامه خبر داد: به دنبال کسب مجوز گازرسانی به مردم رودخانه، برنطین، جغین و روستاهای بخش مرکزی شهرستان رودان هستیم.

 هاشمی نخل ابراهیمی با اشاره به برخی مشکلات و پروژه‌ها تکمیل نشده در سطح روستاها و بخش‌ها گفت: این دیدگاه را داریم با ادامه روند اجرایی پروژه‌ها طی مدت خدمتگزاری به مردم آن‌ها به نتیجه برسانیم.

 هاشمی با اشاره به دغدغه همه دهیاران در تضمین امنیت شغلی دهیاران ادامه داد: این موضوع را در سطح مجلس و دولت مطرح خواهم کرد و امیدوارم در وزارت کشور هم به نتیجه برسد.

 وی افزود: رفع دغدغه‌ها آبی در مناطق روستایی هم اولویت کاری ما است امیدواریم با پیگیری‌ها لازم برنامه مدونی را در همین سال جاری اجرایی شود.

 نماینده مردم رودان، میناب، جاسک، سیریک و بشاگرد در مجلس شورای اسلامی گفت: به دنبال استماع نظرات نخبگان و صاحب‌نظران هستیم و با اعلام نیاز و مشکلات مردم جلو خواهیم رفت.

 هاشمی نخل ابراهیمی خاطرنشان کرد: تحول در حوزه ورزش دیگر هدف است که امیدواریم تحقق یابد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از