حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

به میزبانی هیات بسکتبال هرمزگان برگزار شد؛

اردوی انتخابی تیم ملی پسران و دختران

اردوی انتخابی تیم ملی پسران و دختران

اردوی استعدادیابی و انتخابی تیم ملی ۲۰۲۵ بسکتبال ایران در دو بخش پسران و دختران در بندرعباس به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ به نقل از صبح ساحل، اردوی استعدادیابی و انتخابی تیم ملی ۲۰۲۵ بسکتبال ایران در سالن منطقه شش عملیات گاز بندرعباس با حضور منتخبین بسکتبال دختران و پسران آغاز شده بود با شناسایی نفرات برتر به کار خود پایان داد.
 آقاجان مربی اعزامی از فدراسیون در پایان این اردو گفت: میزبانی هرمزگانی‌ها بسیار خوب بود و جا دارد به دلیل فراهم‌کردن همه امکانات که در حد بسیار خوب تدارک دیده شده بود تشکر کنم. 
وی بیان داشت: پسران هرمزگانی در این اردو در وضعیت بسیار مطلوبی از لحاظ فنی قرار داشتند.
 ضرغامیان یکی دیگر از مربیان اعزامی فدراسیون هم گفت: میزبانی هرمزگانی‌ها بسیار عالی بود و از هیات بسکتبال استان هرمزگان بابت تدارک چنین میزبانی تشکر می‌کنم.
 وی بیان داشت: متأسفانه وضعیت فنی دختران هرمزگان رضایت‌بخش نبود و امیدوارم مربیان تلاش بیشتری جهت ارتقا سطح کیفی دختران هرمزگان انجام دهند.
 در کنار مربیان اعزامی از فدراسیون ناصر عباس‌زاده و اسماً حیدری پوری به‌عنوان راهبر و علیرضا مصفا، وحید محمدی و انیس مرادی به‌عنوان مربی حضور فعال داشتند.
 در روز پایانی این اردو استعدادیابی فرخ شرف، عباس کهوری، فرشاد میرشکاری، احمد سالاری و سعید غلامرضایی از روند برگزاری اردو دیدن کردند.
 رضا رفیعی مدیرعامل منطقه شش عملیات گاز، فریدون الهامی مدیرعامل باشگاه اروند، مهدی فولادی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت آموزش و پرورش جهت برگزاری هرچه بهتر این اردو همکاری داشتند.
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از