حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان:

بسیجی تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند

بسیجی تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان گفت: بسیج تهدیدهای انقلاب را به فرصت برای نظام تبدیل می‌کند، در مسیر انقلاب اگر حضور بسیج و بسیجی نبود تهدیدها به فرصت تبدیل نمی‌شدند.

محمد سالاری در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» ضمن گرامیداشت پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج اظهار کرد: بسیج درختی تناور و پرثمر با ریشه‌ای محکم است که مقابل بسیاری از توطئه‌های دشمن ایستاده است.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان، میوه درخت بسیج را آرامش، امنیت و خدمت‌رسانی و خدمت بی‌منت دانست و گفت: این درخت تناور و پرثمر الگوی تمام عیار برای نجات انسان‌هاست.


وی، از جمله سیاست‌های کلی برنامه‌های بسیج به تطبیق معنایی عمل بسیج با محوریت اعتلای بسیج در بیانیه گام دوم انقلاب، ارائه تصویر حقیقی از بسیج و معرفی هنرمندانه فعالیت بسیج، تبیین و برجسته‌سازی مکتب بسیج، تأکید بر حرکت خودجوش مردمی با محوریت بسیج و خدمات محرومیت‌زدایی اشاره کرد.


سالاری بیان کرد: در گرامیداشت هفته بسیج امسال، همه نامگذاری‌ها برای بسیج یک واقعیت است، این نامگذاری هم «بسیج امید ملت ایران» نیز یک واقعیت بود و در هفته بسیج در شهرستان رودان تعداد ۱۲۰برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی و اجتماعی اجرا شد.


وی، ثمره بسیج را پیروزی ایثار و فداکاری بر ماشین جنگی بدترین خلق خدا یعنی صهیونیست‌ها و همراهان دانست و تصریح کرد: فلسطین و حماس ۷۵ سال است که درگیر این جنگ شده و بحث کودک‌کشی رژیم جعلی صهیونیستی نیز برای اولین بار نبوده و حماس از خود دفاع کرده و کاری کرده است که اسرائیل نتوانست به اهداف خود برسد و امروز نتانیاهو می‌خواهد با وحشی‌گری حیثیت خود را بازیابی کند؛ اما اسرائیل روز به روز در باتلاق غزه فرو می‌رود و با این باتلاق حذف خواهد شد.


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رودان گفت: دشمن در جنگ ترکیبی علیه کشور امید مردم را نشانه گرفته و بسیجیان در کنار رسالت مهم جهاد تبیین جهاد امیدآفرینی را در دستور کار قرار داده‌اند و این روند ادامه دارد.


وی خاطر نشان کرد: بسیج یک رسالتی را دنبال می‌کند و آن تبدیل تهدیدهای انقلاب به فرصت برای نظام است، اگر عمر ۴۴ ساله بسیج را نگاه کنیم، می‌بینیم خیلی از تهدیدهایی که در مسیر انقلاب در حضور بسیج و بسیجی نبود این تهدیدها به فرصت تبدیل نمی‌شدند.


سالاری خاطر نشان کرد: بسیج در تمام بحران‌های کشور مشکل‌گشایی می‌کند چرا که بسیجی خستگی ناپذیر است و هرگز خسته نمی‌شود.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از