خبر های امروز : 13
اجتماعی | - شماره خبر : 5290
1403-07-17 07:35 https://hormoz.ir/short/4Xl66
فرماندار بندرعباس تأکید کرد:
لزوم اجرای طرح سرشماری عمومی کشاورزی در بندرعباس
فرماندار بندرعباس با اشاره به اهمیت اجرای طرح سرشماری عمومی کشاورزی گفت: این طرح با هدف تهیه فهرست بهره‌برداران کشاورزی و گردآوری آمار مربوط به سطح کاشت محصولات زراعی در شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز، حبیب بهادری در اولین جلسه طرح سرشماری عمومی کشاورزی این شهرستان ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت، سیدحسن نصرالله و تبریک پیروزی شکوهمندانه ملت ایران در عملیات وعده صادق ۲ گفت: جمهوری اسلامی با درایت رهبری حکیم و فرزانه اقتدار خود را به رخ جهانیان کشید و نشان داد ایران سرافراز در دفاع از آرمان‌های امام و انقلاب و دفاع از حق مشروعیت خود با هیچ احدی مماشات نمی‌کند.

وی همچنین با اشاره به اهمیت اجرای طرح سرشماری کشاورزی افزود: از جمله اهداف این سرشماری، تهیه فهرست بهره‌برداران کشاورزی ،گردآوری آمار مربوط به سطح کاشت محصولات زراعی، گردآوری آمار مرتبط با فعالیت پرورش دام و طیور، کشت گلخانه‌ای، مزارع آبزی‌پروری، پرورش زنبور عسل و همچنین جمع‌آوری اطلاعات مربوط به وضعیت تاسیسات آبیاری تحت فشار و گردآوری اطلاعات مرتبط با بهره‌ برداران می‌باشد.

فرماندار شهرستان بندرعباس با اشاره به اینکه آخرین سرشماری کشاورزی در سال ۱۳۹۳ انجام شده تصریح کرد: بر اساس برنامه زمانبندی سرشماری عمومی کشاورزی سال ۱۴۰۳ از ۱۲ آبان تا ۲۶ آذر ماه در ۳۴۶ روستا و آبادی شهرستان بندرعباس برگزار خواهد شد.

بهادری در پایان بیان کرد: به‌منظور تأمین نیروی انسانی برای اجرای سرشماری عمومی كشاورزی سال ۱۴۰۳ (آبان‌ماه لغایت آذرماه)، متقاضیان با مراجعه به لینک زیر می‌توانند درخواست همکاری خود را ثبت نمایند.

https://forum.sci.org.ir/amargir-sarshomari   

منبع: روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرعباس 

انتهای خبر/

نظرات