خبر های امروز : 13
اقتصادی | - شماره خبر : 5296
1403-07-17 10:48 https://hormoz.ir/short/NYaA2
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد:
لزوم هم‌افزایی دستگاه قضایی و مرزبانی در مبارزه با قاچاق و صیانت از اقتصاد کشور
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان بر هم افزایی هرچه بیشتر دستگاه قضایی و مجموعه مرزبانی به منظور مبارزه بی امان با قاچاق و صیانت از اقتصاد کشور تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز، مجتبی قهرمانی با سردار بهادر اسماعیلی فرمانده مرزبانی استان دیدار و گفت‌وگو کرد و ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای مرزبانی، هفته فراجا را به وی و مجموعه مرزبانی استان تبریک گفت.

وی در جریان این دیدار طی سخنانی مرزبانان شجاع وجان برکف را تأمین کنندگان امنیت و آرامش مرزهای کشور برشمرد و این دلیر مردان را مایه سرافرازی نظام اسلامی عنوان کرد.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص رشادت‌ها و ایثارگری‌های مرزبانان، گفت: شرایط مطلوب امنیتی کشور را مرهون مجاهدت های دستگاه‌های امنیتی، نظامی و انتظامی از جمله مجموعه ارزشمند مرزبانی و خدمات مطلوب آن‌ها هستیم.  

 قهرمانی گفت: مجموعه مرزبانی در حوزه دریابانی و در بخش مبارزه با قاچاق سوخت و مواد مخدر در سطح دریا طی سال‌های اخیر توفیقات خوبی کسب نموده و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده است که این موضوع نشان دهنده اهمیت اقدامات و جایگاه والای مرزبانی است. 

وی تصریح کرد: با تعامل بسیار خوبی که بین دستگاه قضایی و مرزبانی وجود دارد مسیر مبارزه با قاچاق دنبال می‌شود و روند برخورد و پیشگیری به صورت شدیدتر، قوی‌تر، قاطعانه‌تر و با ضربات سنگین بر پیکره قاچاق و اموال قاچاقچیان تداوم می یابد. 

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین بر هم‌افزایی هرچه بیشتر دستگاه قضایی و مجموعه مرزبانی به منظور مقابله بی امان با قاچاق و صیانت از اقتصاد کشور تأکید کرد و خاطرنشان ساخت: با اتخاذ تمهیدات مناسب و تشریک مساعی میان دستگاه قضایی و مجموعه مرزبانی و دیگر دستگاه های متولی باید گریزگاه های قاچاقچیان از نظارت‌های قانونی بسته شود.

سردار بهادر اسماعیلی نیز در این دیدار ضمن تشکر از حمایت‌های مستمر رئیس کل دادگستری، دادستان بندرعباس و مجموعه دستگاه قضایی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در مجموعه مرزبانی استان، مهمترین برنامه ها و دستاوردهای این مجموعه را تشریح کرد.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مرزبانی استان هرمزگان گفت: امنیت این آب و خاک مرهون رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های این شهیدان والامقام است.

شایان ذکر است؛ در پایان این دیدار، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اهدای لوح سپاس از تلاش‌های فرمانده و مجموعه مرزبانی استان هرمزگان تقدیر و تشکر کرد.

منبع: روابط عمومی دادگستری استان هرمزگان 

انتهای خبر /

نظرات