خبر های امروز : 13
فرهنگی | - شماره خبر : 5291
1403-07-17 07:41 https://hormoz.ir/short/4kRJz
مدیر اداره آموزش و پرورش حاجی‌آباد مطرح کرد:
رونمایی از کتابی با عنوان اسرائیل خیلی پررو شده در حاجی‌آباد
مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان حاجی‌آباد از رونمایی کتابی با عنوان اسرائیل خیلی پررو شده با موضوع جنایت‌های رژیم منحوس صهیونیستی و عملیات وعده صادق در این شهرستان رونمایی شد.

حسین دره شیری در گفتگو با خبرنگار گروه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی هرمز، گفت: از کتاب قصه‌ای با عنوان اسرائیل خیلی پررو شده با موضوع جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و عملیات وعده صادق رونمایی شد. 

وی افزود: کتاب اسرائيل خیلی پررو شده توسط چشمه امیری دانش‌آموز پایه چهارم ابتدایی نوشته شده و در ۵۰ نسخه نیز به چاپ رسیده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان حاجی‌آباد تصریح کرد: این کتاب در قالب روایتی کودکانه از جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین رشادت‌های جبهه مقاومت در عملیات وعده صادق نوشته شده است.

 دره شیری گفت : اداره آموزش و پروش حاجی‌آباد با توجه به استعدادیابی در زمینه‌های هنری مختلف به ویژه نویسندگی برنامه دارد که در سال جاری نیز چندین کتاب دیگر که توسط دانش‌آموزان و فرهنگیان حاجی‌آباد نوشته شده است را به چاپ برساند.

وی بیان داشت: نگارش کتاب با موضوع مقاومت توسط دانش‌آموزان و حمایت از چاپ و انتشار این آثار در واقع همان جهاد تبیین مورد تأکید رهبر معظم انقلاب است که ما باید در زمان کنونی بیش از پیش به آن توجه کنیم تا بتوانیم در آینده آثار ارزشمند بیشتری را در این زمینه به چاپ برسانیم.

انتهای خبر/

نظرات