خبر های امروز : 9
سیاسی | - شماره خبر : 5218
1403-07-11 14:10 https://hormoz.ir/short/eqrZa
مدرس دانشگاه‌های هرمزگان مطرح کرد:
تداوم دست برتر نظامی ایران در خاورمیانه
مدرس دانشگاه‌های هرمزگان گفت: عملیات وعده صادق ۲ حکایت از دست برتر قدرت موشکی و تسلیحاتی غیور مردان سپاه و ارتش و نیروهای نظامی ایران را در منطقه دارد.

حجت صادقی در گفتگو با خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، با ابراز خرسندی از حمله موشکی نیروهای مسلح ایران «وعده صادق ۲» به اسرائیل اظهار کرد: این عملیات غرورآفرین باعث ایجاد موج شادی در بین دوستداران مقاومت در سراسر جهان شد و امیدی دوباره در بین مردم به وجود آورد.

وی افزود: این عملیات حکایت از قدرت موشکی و تسلیحاتی غیور مردان سپاه و ارتش و نیروهای نظامی و امنیتی ایران را در بر دارد و جواب دندان شکنی به یاوه‌گویان و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران است که صبر در برابر تحرکات آنها باعث برخی از محاسبات غلط آنها نشود.

مدرس دانشگاه‌های هرمزگان بیان کرد: اسرائیل با به‌شهادت‌رساندن رهبر حماس شهید هنیه در خاک ایران و شهید سید حسن نصرالله در واقع به دنبال نقش تعیین‌کننده خود در خاورمیانه بود که ایران با این ضربه‌شست و با شناسایی دقیق و لحظه شناسایی عمل بسیار خوبی انجام داد.

صادقی ادامه داد: با این حرکت قدرت نظامی ایران را به رخ اسرائیل و آمریکا و جهانیان کشاندیم و هیچ زمانی ما از مواضع خود عقب‌نشینی نکرده‌ایم و در هر حمله رژیم صهیونیستی به مواضع با همان عکس‌العمل جواب آنها را خواهیم داد.

وی اظهار کرد: رسانه‌ها و قلم به دوشان اسرائیلی هم‌اکنون ترس و وحشت آنها را فراگرفته و برای اینکه عملیات ایران را کوچک‌نمایی کنند به دنبال شوی تبلیغاتی شوند؛ ولی نتیجه‌ای برای آنها حاصل نخواهد شد و دست قدرتمند نیروهای مسلح ایران تمام تلاش‌های آنها را بی‌اثر خواهد کرد.

مدرس دانشگاه‌های هرمزگان ادامه داد: هوشیاری سپاه و نیروی مسلح ایران در تأثیرگذاری عملیات‌ها یک فرایند بسیار هوشمندانه است و درصورتی‌که رژیم موقت صهیونیستی دست به حرکتی بزند با سخت‌ترین حملات روبرو می‌شود.

صادقی در پایان عنوان کرد: یک خداقوت به سپاه قدرتمند و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دارم که مردم ایران را در همه عرصه‌ها خوشحال و امیدوار به آینده نظام نگه می‌دارند.

انتهای خبر/

نظرات