حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/05/01 | 2024/07/22

Logo

مدیر آموزش و پرورش قشم:

۲۵۷۸ دانش‌آموز کلاس اولی در قشم ثبت‌نام کردند

۲۵۷۸ دانش‌آموز کلاس اولی در قشم ثبت‌نام کردند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم از نام نویسی ۲ هزار و ۵۷۸ دانش‌آموز کلاس اولی در مدارس این شهرستان مرزی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمز به نقل از ایرنا، حسین رنجبر گلشواری اظهارکرد: از ۲ هزار و ۵۷۸ دانش‌آموزان کلاس اولی نام‌نویسی شده در مدارس این شهرستان، یکهزار و ۲۹۸ نفر پسر و یک‌هزار و ۲۸۰ هزار نفر دختر هستند.

وی در ادامه افزود: برای سازماندهی این تعداد دانشآموزان کلاس اولی نام نویسی شده تا روز جاری در قشم ۶۹ کلاس درس پیش‌بینی شده که این عدد با افزایش تعداد دانش‌آموزان ثبت‌نامی در هفته‌های آینده کامل‌تر خواهد شد تا به نام‌نویسی بالای ۹۰ درصد برسیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم توضیح داد: خانواده‌ها براساس نشانی محل سکونت در سامانه my.medu.ir مدرسه مورد نظر را انتخاب و نسبت به پیش نام‌نویسی کلاس اولی‌ها اقدام می‌کنند.

رنجبر گلشواری اضافه کرد: نام‌نویسی کلاس اولی‌ها منوط به ارائه‌ گواهی سنجش سلامت است و مدیران حق ندارند دانش‌آموزی را بدون این مدارک ثبت‌نام کنند.

وی گفت: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده امسال در سال تحصیلی ۱۴۰۴- ۱۴۰۳، ۴ هزار دانش آموز در مقطع اول دبستان در سطح این شهرستان مرزی ثبت نام می‌کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم با بیان اینکه هر ساله میزان اندکی از دانش‌آموزان به مدارس استثنایی هدایت می‌شوند، گفت: سال گذشته سه هزار و ۶۹۷ دانش آموز در مقطع اول دبستان در سطح این شهرستان ثبت‌نام کردند.

وی یادآور شد: سال گذشته ۱۵ هزار و ۳۲۵ دانش‌آموز در مدارس دولتی، سه هزار و ۶۹۰ دانش‌آموز در مدارس غیردولتی و ۶۳ دانش‌آموز در مدارس استثنایی در سطح این شهرستان مرزی ثبت‌نام کرده‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از