حالت تاریک

امروز : دوشنبه, 1403/02/31 | 2024/05/20

Logo

فرمانده انتظامی هرمزگان خبر داد:

کشف ۴۰۰ کیلو تریاک در اتاق خواب

کشف ۴۰۰ کیلو تریاک در اتاق خواب

فرمانده انتظامی استان هرمزگان گفت: قريب به 400 کيلو ترياک در بازرسي از يک منزل در شهرستان رودان کشف شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ سردار علی اکبر جاویدان در جمع خبرنگاران از کشف قريب به ۴۰۰ کيلو ترياک در بازرسي از يک منزل در شهرستان رودان خبر داد و گفت: در بازرسي از منزل يک قبضه اسلحه شکاري با هشت عدد فشنگ مربوطه و مقداري مشروبات الکلي دست ساز کشف و ضبط شد. 

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستاي مقابله با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ با همکاري اطلاعاتي مأموران انتظامي شهرستان بندرعباس از انتقال يک محموله مواد مخدر از شهرستان کهنوج به شهرستان رودان مطلع و موضوع را بصورت ويژه در دستور کار قرار دادند.

وي افزود: مأموران با گسترش چتر اطلاعاتي و بهره‌گيري از شيوه‌هاي پليسي، ضمن شناسايي منزل و محل دپو مواد مخدر در يکي از محلات رودان با تشکيل يک تيم مشترک وبا همکاري پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بندرعباس به محل اعزام ودر يک عمليات ضربتي و غالفگيرانه در بازرسي از منزل متهم و داخل يکي از اتاق‌هاي خواب، تعداد ۴۰ بسته جمعا ۳۹۵ کيلو ترياک ، يک قبضه اسلحه شکاري و تعداد هشت عدد فشنگ مربوطه و همچنين در بازرسي از انبار منزل مقداري مشروبات الکلي دست ساز کشف و ضبط کردند.

جاویدان ابرازداشت: در اين عمليات يک قاچاقچي دستگير و يک دستگاه خودرو پژو پارس که در جابجاي محموله مواد مخدر بکارگيري شده بود، توقيف شد.

فرمانده انتظامي استان هرمزگان با بيان اينکه اشراف اطلاعاتي و تعامل عملياتي دو رويکرد موثر در سطح فراجا مي‌باشد و ظرفيت‌هاي گسترده‌اي را براي مبارزه با پديده شوم مواد مخدر ايجاد کرده است، بيان داشت: متهم دستگيرشده با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دستگاه قضايي معرفي و تلاش مأموران براي شناسايي و دستگيري ديگر عاملان قاچاق اين محموله مواد مخدر ادامه دارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از