حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

فرمانده انتظامي شهرستان حاجی‌آباد:

کاميون حامل سوخت قاچاق توقيف شد

کاميون حامل سوخت قاچاق توقيف شد

فرمانده انتظامي شهرستان حاجي‌آباد گفت: يک دستگاه کاميون حامل سوخت و کشف ۲۷ هزار ليتر گازوئيل قاچاق در اين شهرستان، شناسایی و توقیف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز» به نقل از خبرگزاری پلیس، علي اکبر نظری، اظهار کرد: ماموران پليس آگاهي شهرستان حاجي‌آباد دراجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا، روز گذشته حين گشت‌زني در محور سيرجان به حاجي‌آباد به يک دستگاه کاميون تانکر مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وي افزود: ماموران با همکاري پليس اقتصادي اين شهرستان خودرو را متوقف که راننده خودرو در بررسي اوليه اقرار کرد که کاميون حامل روغن صنعتي و حلال مي باشد که در بازرسي فني و دقيق از کاميون مورد نظر 27 هزار ليتر گازوئيل قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان حاجی‌آباد با بيان اينکه کارشناسان ارزش سوخت کشف شده را ۱۰ ميليارد ريال برآورد کرده‌اند، گفت: در اين رابطه، يک متهم دستگير و با تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به دستگاه قضائي معرفي شد.

نظری با اشاره به اين که مبارزه با قاچاق کالا اقدامي براي حفظ و استقرار امنيت اقتصادي کشور است، از عموم شهروندان خواست: براي مقابله با ناهنجاري‌هاي اجتماعي هرگونه اطلاعات و اخباري را در زمينه مسائل امنيتي و انتظامي به مرکز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از