حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان:

همایش استانی بانوان پیشرو در بندرعباس برگزار شد

همایش استانی بانوان پیشرو در بندرعباس برگزار شد

همایش استانی بانوان پیشرو با حضور مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در این همایش که صبح امروز در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد، اظهار کرد: زن در قرآن کریم و دین اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار است و این دین مبین، روی مقام زن، حساب ویژه‌ای باز کرده است، چراکه زن می‌تواند اتفاقات بزرگی را رقم بزند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در ادامه افزود: اما بر خلاف دین مبین اسلام ، زن در غرب، جایگاهش اینگونه نیست و این جایگاه متزلزل شده و نگاه ابزاری به زن، گویای این مطلب است، چیزی که در بین آحاد جامعه مهم و ضروری است، تبیین جایگاه زن در اسلام است.

حجت‌الاسلام والمسلمین حقانی با تأکید بر اینکه اهمیت زن بودن را باید در جامعه پررنگ کرد تا همگان بیش از پیش متوجه دیدگاه دین مبین اسلام نسبت به مقام والای زن شوند، تصریح کرد: باید این باور را به آحاد جامعه بدهیم که موجودیت زن در جامعه چه اهمیت والایی دارد.

 

وی با اشاره به اهداف برگزاری افزود: هدف از برگزاری دوره این است که بتوانیم در پایان دوره، یک عهد جمعی ببندیم تا زمانی که در میدان قرار گرفتیم متوجه شویم که چه رسالت سنگینی بر عهده داریم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان همچنین با تأکید بر اینکه پایان دوره، آغاز یک اتفاق جدی است، گفت: امیدواریم پس از پایان این دوره دو روزه، اتفاقات بسیار خوبی در سطح استان هرمزگان رقم بخورد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از