حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/02/19 | 2024/05/08

Logo

فرمانده دریابانی بندرعباس خبر داد:

نجات معجزه‌آساي دختر جوان از غرق‌شدگی

نجات معجزه‌آساي دختر جوان از غرق‌شدگی

فرمانده درياباني بندرعباس از نجات معجزه‌آساي يک نفر از گردشگراني که در آب‌هاي بندرپل در حال غرق شدن بود توسط مرزبانان وظيفه‌شناس درياباني بندرعباس در اسکله بندر پل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ به نقل از مرزبانی هرمزگان؛ رستم بيرانوند در اين خصوص اظهار کرد: برابر اعلام عوامل شناور لندينگ کرافت مستقر در بندر پل  دختر جواني حدوداً ۱۷ ساله به دلايل نامعلومي در آب دريا محاصره‌شده و در حال غرق شدن بود.

 وي افزود: مرزبانان وظيفه‌شناس پاسگاه مرزي دريايي شهيد سليماني مستقر در بندر پل پس از دريافت خبر بلافاصله و بدون اتلاف وقت نسبت به اعزام سريع عوامل گشت دريايي به محل حادثه اقدام کردند و در حرکتي شجاعانه و به موقع و با کمک شناور هاي مردمي، دختر جوان را از آب بيرون کشيده و به اسکله بندر پل رساندند که با حضور اورژانس اقدامات اوليه امدادي آغاز شد.

فرمانده درياباني بندرعباس‌تصريح کرد: پس از اقدامات اوليه اورژانس دختر جوان جهت اقدامات درماني به بيمارستاني در بندرخمير اعزام شد.

 بيرانوند خاطر نشان کرد: برابر اعلام پزشکان بيمارستان فرد نجات يافته در حال حاضر شرايط مناسبي دارد.

 فرمانده درياباني بندرعباس در پايان گفت: مرزباني هرمزگان در طرح‌هاي سالم‌سازي دريا اين افتخار را دارد ضمن ثبت و سازمان‌دهي شناورهاي تفريحي، همچنين نظارت کامل بر نحوه تردد شناورها، پوشيدن جليقه نجات، همراه داشتن حلقه نجات و کاهش آمار غريق در دريا شرايط را براي حضور مسافراني که از اقصي نقاط کشور به اين استان وارد مي‌شوند، مهيا کند.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از