حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

هم‌زمان با ۳۱ شهریورماه؛

موج اقتدار در خلیج‌فارس طوفانی شد

موج اقتدار در خلیج‌فارس طوفانی شد

هم‌زمان با ۳۱ شهریورماه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مستقر در هرمزگان در ساحل و دریای خلیج‌فارس رژه رفتند؛ همچنین جنگنده‌های تیزپرواز نیروی هوایی ارتش و هوا فضای سپاه به اجرای رژه هوایی پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی هرمز، امروز هم‌زمان با ۳۱ شهریور و آغاز هفته دفاع مقدس، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مستقر استان هرمزگان رژه اقتدار ملی را در جوار آب‌های نیلگون خلیج‌فارس در بندرعباس برگزار کردند. 

مراسم رژه آغاز هفته دفاع مقدس پس از سخنرانی محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی، یگان‌های مختلف نظامی ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج به برگزاری رژه اقتدار پرداختند.   

سپس آخرین تجهیزات و امکانات نیروهای مسلح ایران اسلامی از مقابل جایگاه به انجام رژه پرداختند تا دشمنان به اوج اقتدار ملت ایران پی ببرند.   

امروز همچنین با حضور شناورهای سنگین، نیمه‌سنگین و سبک در قالب بسیج دریایی و یگان‌های برگزیده شناوری نیروی دریایی ارتش و سپاه و دریابانی فراجا در مجاورت سواحل خلیج‌فارس برگزار شد. 

در این مراسم که فرماندهان عالی‌رتبه نیروهای مسلح نیز حضور داشتند یگان‌های برگزیده شناوری، هوایی، پیاده و محمول نیروهای مسلح و بسیج دریایی حضور داشته و هم‌زمان با رژه شناوری، جنگنده‌های تیزپرواز نیروی هوایی ارتش و هوا فضای سپاه به اجرای رژه هوایی پرداختند. 

در آیین رژه نیروهای مسلح در بندرعباس یگان‌های برگزیده پیاده از مقابل جایگاه رژه رفته و توانمندی‌ها و دستاوردهای عرصه دریایی نیز در قالب رژه یگان‌های محمول به نمایش در آمد. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از