حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

طی مراسمی رسمی صورت گرفت؛

معرفی برترین‌ها در روابط عمومی شهرداری بندرعباس

معرفی برترین‌ها در روابط عمومی شهرداری بندرعباس

دومین جشنواره روابط عمومی های شهرداری بندرعباس به ایستگاه پایانی رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هرمز»، در آئینی رسمی، از برگزیدگان دومین جشنواره روابط عمومی‌های شهرداری بندرعباس تجلیل و تقدیر شد.

این مراسم با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، سید محمد رضا موسوی عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس، فرخنده جلالی روابط عمومی استانداری و جمعی از مدیران حوزه‌های مختلف شهرداری در سالن همایش فردوسی برگزار شد.

 شهردار بندرعباس در این مراسم اظهار کرد: نقش روابط عمومی‌ها در شهرداری یک نقش کلیدی و مهم است چرا که تکاپو تلاش و زحمات مجموعه با صدای روابط عمومی به گوش شهروندان می‌رسد به همین منظور تولید محتوا برای هر موضوع و مبحثی باید مطابق با همان مساله یا پروژه باشد و از کانال مناسب به روش متناسب با نوع محتوا منتشر شود.

مهدی نوبانی در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون اهمیت ایده و سوژه‌یابی در روابط عمومی سخن گفت و خاطر نشان کرد: ارتباطات در سازمانی که تمامی خدمات آن برای شهروندان است کار بسیار سخت و پیچیده ایست چرا که ارتباط باید دو سویه باشد و انتقاد و پیشنهاد ،رضایتمندی و نارضایتی در ارایه خدمات قطعا وجود دارد و روابط عمومی با تیز بینی و نکته سنجی هدفمند می‌تواند نقشه راهبردی و مدل ارایه خدمات مجموعه را متحول کند و سازمان را در مسیر خدمت به سمت سوی رضایتمندی شهروندان هدایت نماید.

سید محمدرضا موسوی، عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس در این مراسم با بیان اهمیت و ارزش‌های روابط عمومی‌ها در سازمان‌ها به جایگاه ویژه و حساس آنها در حوزه تولید محتوا، اطلاع‌رسانی و ارتباطات اشاره نمود و تلفیق و ترکیب این حرفه را با عشق ،علاقه و تفکر را جزو شاخصه‌های تفکیک‌ناپذیر این مسئولیت بیان نمود.

وی همچنین امانتداری ،صداقت و صیانت از حقیقت و‌ واقعیت را جزو مسئولیت‌های سنگین این حوزه عنوان کرد و توجه به جامعه هدف، افکار عمومی، رضایتمندی و بازخوردهای شهروندان را از الزامات و ویژگی‌های یک روابط عمومی برتر و پل ارتباطی محکم پویا و فعال برشمرد.

موسوی در ادامه سخنان خود به گستردگی دامنه فعالیت‌ها و اهداف روابط عمومی‌ها اشاره کرد بیان داشت: هر اتفاق خوب و مثبتی در شهر یک پیوست رسانه‌ای باید داشته باشد، همانطور که هر اتفاق منفی می تواند به سرعت منتشر و پخش شود، هر گامی که در جهت آبادانی و پیشرفت شهر هم برداشته می شود باید به همان سرعت به اطلاع شهروندان برسد.

مریم پاسالار، مدیر ارتباطات و دبیر جشنواره پیرامون این دوره از جشنواره گفت: جشنواره در این دوره در ده بخش مجزا برگزار شد و آثار ارسال شده به دبیرخانه از کیفیت مطلوبی برخودار بودند و با تصمیم دبیرخانه برای اولین بار دو نفر از داوران این جشنواره درون سازمانی که از متخصصین حوزه رسانه و ارتباطات هستند از بیرون مجموعه شهرداری برای داوری آثار دعوت شدند.

وی افزود: برگزاری مراسم پایانی جشنواره برای اوایل خردادماه برنامه‌ریزی شده بود که با توجه به شرایط خاص کشور در آن برهه و شهادت رئیس‌جمهور و‌ همراهان ایشان مراسم به تعویق افتاد .

آراء هیئت داوران دومین جشنواره روابط عمومی‌های شهرداری بندرعباس به شرح ذیل است:

بخش برنامه‌ریزی در روابط عمومی

تقدیر : ویدا زیارتی

دوم : معصومه میرزاخواه

بخش مطالعات اجتماعی

تقدیر: فاطمه تیموری

سوم : گروهی( افسانه ساعدی پور ، معراج امیری ، شاداب ترابی،هانیه هاشمی زاده،محمد جواد قنبری)

اول: شاداب ترابی

بخش خبر

 

تقدیر مشترک : احسان رنجبری ، علیرضا دمادم

 

سوم: انیس رنجبر

 

دوم مشترک : ویدا زیارتی ، معصومه میرزاخواه

 

 

 

بخش ارتباطات رسانه ای 

 

تقدیر مشترک : انیس رنجبر، ویدا زیارتی

 

دوم: افسانه ساعدی پور

 

 

 

بخش اموربین الملل

 

تقدیر : هانیه بایگان

 

سوم : معصومه میرزاخواه

 

دوم : معراج امیری

 

 

 

بخش انتشارات الکترونیک 

تقدیر : علی اصغر شعبانی

سوم مشترک: شبنم میرانی ، مهدیه سالاری، هادی نارنجی نسب

اول: هادی نارنجی‌نسب

بخش اینفوگرافی

تقدیر : علی اصغر شعبانی

بخش فوتوتیتر

تقدیر : علی اصغر شعبانی

بخش‌موشن گرافی 

دوم : ویدا زیارتی

اول : احسان رنجبری

هیئت داوران دومین جشنواره روابط عمومی‌های شهرداری بندرعباس 

سید رضا هاشمی‌زاده

کوروش سلمانی دهبارز

مهران پندار

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از