حالت تاریک

امروز : چهارشنبه, 1403/04/13 | 2024/07/03

Logo

برای ساختن ایران قوی آمدند؛

مشارکت همدل شیعه و سنی در انتخابات

مشارکت همدل شیعه و سنی در انتخابات

شیعه و سنی هرمزگانی روز گذشته با حضور وحدت بخش خود در انتخابات بار دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب بیعت کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسی پایگاه خبری تحلیلی«هرمز»؛ شیعه و سنی هرمزگانی روز گذشته با حضور وحدت بخش خود در انتخابات بار دیگر با آرمان‌های امام و انقلاب بیعت کردند؛ همه برای ساختن ایران قوی آمده بودند.

حضور در انتخابات در هرمزگان به صورت خانوادگی بوده و پدر خانواده به همراه همسر و فرزندان خود آمده بود تا حس مشارکت را در فرزندان خود که حتی هنوز سن آنها به دادن رای نرسیده بود پرورش دهد.

 

مشارکت همدل شیعه و سنی در انتخابات

کودکان با چه ذوقی به شعب اخذ رای آمده بودند و گام‌های خود را بلندتر و استوار بر می‌داشتند تا درس مشارکت و همدلی را از بزرگان خود بیاموزند.

گرفتن عکس با تعرفه رای پدر و مادر برایشان شیرینی خاصی داشت و لحظه شماری می‌کردند تا نوبت خانواده آنها شود تا انتخابی که پدر و مادرشان کرده را به صندوق رای بیندازند.

مشارکت همدل شیعه و سنی در انتخابات

حضور وحدت بخش شیعه و سنی در انتخابات هرمزگان تصویری زیبا را خلق کرده  بود و اتحاد اقوام و مذاهب مختلف کشور را به رخ جهانیان کشید.

صفوف منظم شیعه و سنی هرمزگانی از شرق استان گرفته تا غرب؛ شمال و جنوب هرمزگان منظم بوده و مسلمانان این خطه با اتحاد برای انتخاب فرد اصلح به میدان آمدند.

 

مشارکت همدل شیعه و سنی در انتخابات

پدربزرگ‌ها و مادربزگ‌های هرمزگانی نیز با وجود داشتن عصا اما به میدان انتخابات آمده بودند تا با عهدی که با امام راحل بسته بودند را عملی کنند و انگار اراده آهنین آنها برای حضور در انتخابات استوارتر از عصایی بود که در دست داشتند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از