حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

به مناسبت اربعین صورت گرفت؛

فعالیت موکب حضرت بقیه‌الله(عج) رودان در سامرا

فعالیت موکب حضرت بقیه‌الله(عج) رودان در سامرا

مدیر موکب حضرت بقیه الله(عج) رودان گفت: این موکب با حضور در حرم امامین عسکریین(ع) روزانه در بخش‌های مختلف از جمله نانوایی، آشپزخانه، چایخانه و بسته‌بندی آب به زوار حسینی خدمات ارائه می‌کند.

علی نجفی، مدیر موکب حضرت بقیه الله(عج) رودان در گفتگو با خبرنگار هرمز اظهار کرد: هر گوشه حرم امامین عسکریین(ع) را که می‌نگری حال و هوایی خاص دارد حتی چایخانه، نوشیدن یک استکان چای قابل توصیف نیست.

وی افزود: موکب حضرت بقیه الله(عج) رودان با ۴۵۰ خادم در قالب دو گروه از ۲۵ مردادماه مصادف با ۲۹ محرم در سامرا مستقر شده و تا پایان ماه صفر فعالیتش ادامه دارد.

مدیر موکب حضرت بقیه الله(عج) رودان ادامه داد: خادمان این موکب روزانه ۷۰ هزار پرس غذایی در سه وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام پخت و توزیع می‌کنند.

نجفی با بیان اینکه روزانه بیش از ۲۵ هزار قرص نان بین زائرین حسینی در شهر مقدس سامرا توزیع می‌شود، بیان کرد: این نوکری خالصانه اباعبدالله الحسین موهبتی است که با هیچ یک از داشته‌های دنیای مادی قابل تعویض نیست.

وی خاطر نشان کرد: روزانه بیش از ۵۰ هزار لیوان آب بسته‌بندی و بیش از ۸۰ هزار استکان چای بین زوار حسینی در حرم امامین عسکرین(ع) در سامرا توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از