حالت تاریک

امروز : شنبه, 1403/05/06 | 2024/07/27

Logo

مسئول بسیج جامعه زنان هرمزگان:

شکست صهیونیست‌ها از محور مقاومت جبران‌ناپذیر است

شکست صهیونیست‌ها از محور مقاومت جبران‌ناپذیر است

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، با اشاره به اینکه شکست صهیونیست‌ها از محور مقاومت جبران‌ناپذیر و غیر قابل ترمیم است، گفت: رفتار جوانان جبهه مقاومت در فلسطین در برابر اسرائیل یک رفتار قرآنی بود.

عصمت ناظری شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگار هرمز با بیان اینکه سخنان مقام معظم رهبری در دانشگاه امام علی علیه‌السلام بسیار راهبردی و با تحلیلی عمیق صورت گرفت، اظهار کرد: ایشان، مسائل منطقه را کاملاً هوشمندانه واکاوی نمودند و فرمودند که این شکست برای رژیم صهیونیستی غیرقابل‌ترمیم است.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند: «در قضیه ۱۵ مهر به این طرف، رژیم غاصب صهیونیستی هم از لحاظ نظامی هم از لحاظ اطلاعاتی یک شکست غیرقابل‌ترمیم خورده است».

 

ناظری ادامه داد: از منظر مقام معظم رهبری، عامل اصلی این بلای بزرگ، عملکرد خود صهیونیست‌ها است، وقتی انسان درنده‌خویی و وحشی‌گری را از حد می‌گذراند، باید منتظر طوفان باشد.

 

وی تأکید کرد: یکی از مهم‌ترین دلایل غیرقابل‌ترمیم بودن شکست دشمن در عملیات طوفان الأقصی این بود که هیمنه صهیونیست غاصب شکسته شد و اسرائیل امروز به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند اسرائیل یک ماه قبل باشد.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد ‌(ع) هرمزگان بیان داشت: در این شکست غیرقابل‌ترمیم، ابهت و قدرت ظاهری رژیم غاصب اسرائیل دچار حقارت و تمسخر دیگران شده و همگان شاهد زمین‌گیر شدن این ارتش تا دندان مسلح بودند.

 

 ناظری در ادامه گفت: پس از عملیات طوفان الأقصی و شکست خفت‌بار صهیونیست‌ها، دیگر رژیم منحوس اسرائیل به‌هیچ‌وجه نمی‌تواند سایر کشورها را تهدید کند و شکست هیمنه این رژیم به حدی است که تا سال‌ها از شدت سرافکندگی، جرئت عرض‌اندام ندارد.

 

وی با اشاره به اینکه رفتار جوانان جبهه مقاومت در فلسطین در برابر اسرائیل یک رفتار قرآنی است، افزود: این روزها شاهد هنرنمایی یک ملت مظلوم و ستمدیده در برابر با ظلم هستیم.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام سجاد ‌(ع) هرمزگان با بیان اینکه عملیات غرورآفرین طوفان الأقصی، محاسبات صهیونیست‌ها را کاملاً بر هم زد، تصریح کرد: این عملیات نشان داد هر کشوری که باقدرت رسانه‌ای به رژیم اسرائیل با آن اقتدار پوشالی تکیه کرده، فناپذیر است.

 

ناظری در پایان با اشاره به آثار و برکات عملیات طوفان الأقصی، خروج سرزمین‌های اشغالی فلسطین از یوغ بیش از ۷۰ساله جنایت‌های رژیم صهیونیستی را بزرگ‌ترین برکت این عملیات زلزله گونه عنوان کرد.

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از